Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Saturday, October 9, 2010

hari sabtu








sabtu pagi bermula dgn satu panggilan telefon dari orang c...berbual2...dan kemudian lepak dgn si senah joyah and temah...pastu mandi siap2 makeup2..untuk pergi dinner block... dinner yang telah menyebabkan kaki aku kebas sepanjang malam hebat kan..semua nya disebabkan penangan dari kasut tumit tinggi.. =_=" so ini ade la sikit gamba malam dinner yang tak de la best sangat 2...menarik kah??? balik dari dinner ni aku joyah senah and temah..tebongkang tido..masing2 penat gle kat hahha..tapi ok la..aku hapy la jgk sbb dapat spend mase dgn dorang...love u korang..comel kan joyah dgn selendang polka dot die hahahhah..oh sebelum aku terlupa..malam 2 aku dgn si joyah ade beli air tin laici dgn teh bunga...dan harga nye ialah rm 3.50 mmg murah la kan 1 st time aku jmp air tin yang murah macam 2..terima kasih akak cashier penipu...

mood: happy sangat dapat spend mase dgn dorang..

No comments:

Post a Comment