Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Friday, October 8, 2010

izzul haq

eh dah kenapa la slalu sangat lalu dkt dalam otak orang yang dah rosak ni
ada kuasa magic kah???
mimpi pun pasal kamu..
haish betul2 dah tak tau dah kenapa
ada jawapan tak...
kenapa macam cepat sangat..
hahaha mainan perasaan kah??
tipu2...tak ni cume angau yang datang tiba2 kerana kesunyian yang melanda..
"abang kan abang" ????
maksudkan ke tidak ni???
boleh kah berubah dalam sekelip mata??
boleh ke berpaling begitu sahaja..
boleh kah dia kecewa kan ibu macam 2 sahaja..
ok serious tak da jawapan untuk soalan itu..
kenapa aku tak dapat apa petunjuk???
yang aku dapat virus-virus yang lebih menjadikan keadaan teruk...

hey kamu.. saya tergantung kat sini
come and take my hand
take me away
a better place
take me away
a secret place
a sweet escape...



kamubuathari2sayabewarnaapakahmaksudnya????

No comments:

Post a Comment