Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Saturday, October 9, 2010

hari ahad




hari ahad..lepas dah tdo pukul satu lebih malam sabtu sebab dinner yg tak berapa nak best 2..pagi ahadnya kene bagun awal..ok aku bangun 7.30 a.m tak de la awal sangat tapi untuk manusia yang suke tido macam aku ni kira awal la kan..tujuan aku bgn awal ini adalah kerana (wah skemanya ayat) aku ade test amali pbsm balutan & cpr..aku bagun2 mandi..gosok baju..siap2 n gerak g padang kawad dgn si joyah senah n temah..muke kteorang semua ade la skit cam zombie kampung pisang 2..eye bag masing dah macam ape tah..besa gle.so pagi kteorang bermula dgn makian kepada mr.x 2..hahaha weh aku benci kau ah mr.x bodoh..so kteorang pun di ayam2 kan oleh die dgn suruh beratur macam nak pergi berperang...die pagi2 dah marah2 mmg tebaik lah kan,,pagi ahad pulak 2..terima kasih mr.x =_=" grr..pastu start la test 2..ok takde la susah sangat sbb aku boleh buat...ok skarang korang bace dan fikir ye..test 2 sepatutnya start pukul lapan dan habis pukul sepuluh..tapi dah pukul sepuluh lebih..kteorang baru buat dua balutan..kepala hotak die,,,dah lapar tak breakfast lagi..aku cam biase lah kan bile lapar start la nak mengamuk dan mencarut...disebabkan itu aku dgn si senah pun mulakam lah makian kali kedua untuk dan khas kepada si teleng 2..mane tak nye dah melewer sangat kot..bayangkan la pukul 11.30 baru nak start test cpr mmg tak la kan..si joyah dgn temah dah buat muke cam ayam berak kapur dah,,samapi speechless..jadi aku dgn mereka..bersama sorang lagi manusia yang tak tau la jantina die jantan ke betina blah dari padang kawad 2 and g melantak kat syahbandar...huh best gle makan nasi ayam kenyang aku daripada aku melongot tggu nak buat cpr 2..tapi dalam mase marah2 2 pn aku dgn joyah sempat lagi bergambar..hahha biase la aku dgn joyah 2 kalau dah dekat mmg tak de keje lain la kan selain bergambar..hahahha so tgk la muke kteorang yang telah dibalut 2 hahahha tah pape kan ..hari ahad yang paling tak menggembirakan...

mood : i hate u mr.x
perasaan : nak makan pizza bole tak??

No comments:

Post a Comment