Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Monday, August 30, 2010

terima kasih kerana bangunkan saya dari mimpi

hey..terima kasih kerana bangunkan saya dari mimpi ini..
terima kasih kerana sedarkan dimana saya berada ketika ini
mimpi-mimpi indah yang tak mungkin akan saya kecapi
hanya angan-angan kosong
hanya untuk menipu diri yang sedia terluka
hanya untuk menutup sengsara..

hey terima kasih kerana mendengar
terima kasih kerana memberi
memberi apa yang mmg diperlukan
di saat saya hampir lemas
lemas dalam kekalutan..

taman lavender pulau jeju?
malam di tepi pantai
melihat bulan dan bintang
apakah semua ini akn menjadi realiti
atau hanya mimpi di siang hari..

hei utk kesian kalinya
terima kasih kerana bangunkan aku
dari semua angan dan mimpi ini
sesungguhnya kamu adalah sesuatu
yang indah yang pernah melintas di hati ini



hijau itu indah =_="
sofeaadilaahmadshahrin



No comments:

Post a Comment