Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Monday, August 30, 2010

gaduh hanya kerana perkara itu

untuk kamu yang bernama azri..saya minta maaf tentang ape yang dah berlaku malam tadi..ye mungkin saya salah tapi saya tak tau knp, saya still rase saye tak salh..saya tak berani utk survive sorang2..tah la awak..saya sangat serabut dgn sume ni..saya lth dan tension..awak tau kan wish saye dalam hubungan kite..saye nak sesuatu yang membahagiakan...saye rase macam dikongkong..saye tak nak..saya tak suke..maaf sekiranya kasar tapi itu hakikatnya..i juz wanna live my life with all the happinest..tension macam ni..


kepada kamu..terima kasih kerana sentiasa mendengar..

sha lia eiqa dan tina terima kasih kerana sentiasa ada dgn saya





































warna hijau kamu makin menapak dalam fikiran saya...kenapa ye..

No comments:

Post a Comment