Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Monday, August 30, 2010

sesuatu yang merunsingkan...


selamat pagi orchid..hahah bangun2 terus jumpa kau..aku tak tau kenapa tapi lately ni kepala aku sangat serabut..oh mungkin kerana aku sangat rindukan azri aku yang makin menjauh...makin menjauh???? maksudnya apa??hmm kenapa boleh jadi mcm ni..hahha hanya disebabkan kedegilan aku dan kekerasan kepala dia..hei sofea,,kau 2 sedar tak yang kau akan buat keputusan sebulum hari jumaat ni???sedar tak..kenapa tak fikir..kenapa bia kan mcm 2 je..oh mungkin sbb hati kau terlalu leka dgn apa yang kau baca..let it flow.let the problem solve the problem..kan???tak sume perkara boleh diabaikan begitu sahaja...ya saya tau..tapi saya dah penat..saya mals nak pk keputusan ape yang perlu saya buat..saya perlukan mase untuk bertenang..kembalikan semua pemikiran rasional saye..buat mase ni yang ade dalam kepale ni hanyalah warna..hah??warna??apakah??..tah saya pn tak tau tapi itulah hakikatnya..


orchid tolong lah buangkan segala kekusutan ini jauh dari hidup saya..sangat perlukan ketenangan..sangat perlukan sesorang yang boleh menenangkan..sangat perlu berjumpa dgn mak dan ayah..ape ni..sofea..kau dah besar dah 18..kau kene kuat ok..sampai bila kau nak bergantung pada org lain,pada mak dan ayah??hmm semua ni boleh selesai..ye boleh selesai!!! yang perlu kau buat hanyalah pikirkan yang terbaik untk diri kau dan org sekeliling..berdoa pada yang maha kuasa dan bertawakal...dan insyaallah..kau akn jumpa jawapan dan ketenangan yang kau cari... kau bole buat sofea..aku kenal kau..sangat kenal kau..sofeaadilaahmadshahrin


hey orchid..thanx sbb dgr..
i've juz lost my guardian angle
and i need sumbody that really can undrstand me well
and i need him to be around me
every second minutes and everyday..but..
i know that is so impossible
=_='




sofeaadilaahmadshahrin
hey u!!! why u didn't answer my phone call
apakah ini..??
hanya virus-virus yang ade dalam kepala saya..
jadi sila abaikan..
??????


No comments:

Post a Comment