Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Thursday, September 2, 2010

cerita sebelum pulang

presentation pada hari rabu sgt suck..weh 'PAD 120' aku tak suka kau la!!!
hahaha menanagis kerana malu dan geram dgn kamu semua..
terima kasih kepada nadi dan warna kerana memberi semangat...


khamis..test mat 112 dan ctu 101 hahaha kau memberi kegembiraan
nasib baik la senang huh lega aku..sekurang kurangnya tak de la tension sgt...
barang dah siap packing..hati dah senang tinggal nak balik je lagi.


sangat tak sabar nak jmp ayah emak dan azri :)
oh ye..lupe pulak..saya dah okayy dgn die :))...
saya suka kalau macam ni..haha senyum panjang2..

note for my self : sebelum nak sdh kita kena fikir dlu
dalam dunia ni banyak lagi masalah
jadi lah wanita yang kuat :)

perasaan tak ayat ni wahai kawan haha

lia sha tina dan iqa aku sayang korang tau... :)
mak dan ayah tggu adk balik ye..esok malam adk sampai rumah.. rndu....
azri nanti kita jumpa ye :)

dan kamu selamat terbang ke bumi kenyalang 070910



hey kamu semua...saya excited nak balik rumah!!!!

sofeaadilaahmadshahrin


No comments:

Post a Comment