Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Tuesday, April 20, 2010

perasaan yang tak menentu

hai dear si orchid..lame kn tak ckp dgn ko..smalam ingt nak ckp dgn ko tp aku merajok la pulak..haha siap nangis lagi 2...hahaha..smalam aku kene tinggal sorang2 ko tau..seram gle aku..nasib baek ade akak yang tlg soh mak dgn ayah balik..tah dorang 2 sibuk sgt dgn hal undi2 tah tak tau a aku politik2 ni aku tak minat..kalau duit aku minat la...hmm..tadi penat gle kot...mak buat bacaan yassin td..biase la kalau kat umah aku ni nak buat ape2 function mst penat gle2..cam 'pm' nak dtg je hahaha...td ape je eh aku buat utk funtion mak 2,,oh bgn2 pagi je (takde la pagi sangat dalam pkl 930am) aku dah cari pinggan,piring,cawan,sudu,garfu dan letak kat rmh depan..pastu aku makan nasi lemak sbb mak baru balik dari kdai..seterusnya aku mandi pastu aku kene lap acuan kuih apam..pas dah lap ape lagi kene la pulak buat kuih apam 2 sbb mak nak masak mee goreng...sumpah lth weh,sampai terpakse batalkan kelas tutiton mlm ni..adoiyai,, hari ni aku cam marah jgk kt seseorang..cam bodoh coz buat keputusan tak pikir orang laen..keputusan yang hanya akan menyusahkan dan merunsingkan org lain.bodoh kau manusia...dan hari ni juga aku rase aneh dan takut coz pagi tadi aku nampak anak jiran aku jatuh motor..die luka sangat teruk dan dia pengsan... aku takot coz before dia pengsan 2 dia menggeletar..takot gle..perasaan aku yang seterusnya ialah sangat gembira...sbb hari ni birthday ayah aku...and aku nak bgtau kat satu dunia yang aku sayang gle ayah aku walaupun aku slalu sangat kacau die...dan sape2 yang birthday dia hari ni jgk hapy birthday ye...hmm ok lah si orchid..thanx cz dgr aku merepek...jmp nnt ye..enough 4 today

No comments:

Post a Comment