Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Saturday, April 17, 2010

teacher...penat?menggembirakan?

oit si ochird..aku cam penat sebenanye menghabiskan mase cuti aku utk jd ckg tuition..tapi aku tak de pilihan lain r..aku bkn cm org laen boleh kerja kt luar rumah..ayah mesti tak bagi..ahh bkn ayah je.. mak ,abg, angah, akak sume same je..maklumlah aku kan adik mesti r dorang sayang lbh haha..tapi kadang2 rase best jgk coz bdk2 tu slalu buat aku ketawa riang ria dgn kerenah dorang..comel je..tapi sbb kerja aku yang mulia ni jgk,aku ngan ochink cam jauh..tah r bile pikir mst cam nak marah..oh kau tak tau eh si lembu..ochink 2 org yang aku sayang gle after family aku..ochink kerja jgk..kt al-ikhsan..hmm dia 2 lagi la bz..jd kteorg masing2 ad komitmen,,dalam sehari brape jam je kteorg spend mase same2..kadang2 rase mase 2 cam musuh..tapi aku kene sabar..sbb tah la tak tau nak cakap cam ne.. aku mmg rase serabut pun bile pikir hal ni..cume berharap perasaan aku esok akan menjadi lbh baik drpd ape yang aku rase dan simpan utk hari ni..thanx si lembu..

No comments:

Post a Comment