Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Wednesday, August 25, 2010

uitm melaka.. :)

hei si orchid..sangat rndu kamu..haha dah lama aku tak cte kat ko kan ttg life aku yang tak seberape ini..skang aku dah continue study kat uitm melaka ni..aku ambik kos public admin..kos yang sangat memerlukan ingatan yang kuat..hahha susah gle kot..aku tak suka... =_="..kat sni sgt tak best..sepanjang aku part 1 kat sni baru due kali je aku balik..kalau compare u ni dgn tikl mmg tikl 2 seribu kali lagi bagus huh... :((..sungguh tidak mengasyikkan..minggu ni sangat bz dgn test lah presentation lah..sgt pressure..bulan2 puase ni banyak pulak la aktiviti yang dorang nak buat tak tau ke orang penat..huh sangat rase nak marah je...esok ade test csc jadi malam ni nampak gayanya saya terpakse la tdo pukul 2 lbh..minggu ni merupakan minggu yang amat memenatkan..thanx god minggu dpn dah stat cuti..alhamdulillah.. :)


kepada kamu terima kasih kerana menjaga saya di sini...amat menghargainya..kamu merupakan nadi saya untuk terus berada di sini...

lia sha dan tina kamu di hati saya terima kasih untuk kegembiraan ini harap akan kekal sampai bila2..

ayah mak abg angah dan kakak...adik sangat2 rndu kat korang sume,,,tak saba sangat nak balik jmp korang... :(

dan kepada azri bin baharum saya sayangkan awak.. :) <3

No comments:

Post a Comment