Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Monday, December 26, 2011

2011 :) part 2 buang yang keruh ambil yang jernih :)

assalammualikum :)
wah tajuk dia..bukan main..
buang yang keruh ambil yang jernih...
tapi serius ni..mmg nak cakap pasal keruh dan jernih -,-


2011 ni banyak jugak la perkara yang keruh telah berlaku between aku n few kawan rapat..mmg pedih nak terima..nak jalani hidup macam org yang hanya ade jasad tanpa perasaan..tapi still hidup mesti diteruskan..tak perlu lah aku nak cakap balik ape yang telah berlaku antara kami..sbb ianya bukan sesuatu yang patut dikenang pun..tapi sebelum 2011 ni berakhir aku sofea adila,sebagai seorang hamba Allah yang tak pernah lari dari kesilapan ingin menyusun sepuluh jari meminta ampun dan maaf dari  kamu semua..ya kamu..aku pasti kamu sedar siapa diri kamu..maaf untuk semua kata..cara atau perlakuan aku yang mungkin menyakitkan mata kalian..cukup lah kita bermasam muka..mungkin sekarang kita boleh menjadi seperti biasa..ya aku akui kita tak akan rapat seperti dulu tapi aku harap kita masih lagi boleh bertegur sapa sebagai sesama manusia..sejujurnya..aku rindu untuk ketawa gembira bersama kalian..makan bersama dan lakukan hampir setiap perkara bersama..ohh teringat pulak hujung sem dua waktu final..masa tu aku kau dan kau release tension dekat tepi tasik n bagi anak2 ikan tu makan..indah bukan dapat senyum bersama..aku harap tiada lagi apa2 yang disimpan didalam hati..maafkan segala kesalahan aku sejak dari mula kita kenal..insyaallah panjang umur kita jumpa lagi..aku rindu kalian wahai dmw 2304..okyy aku berhenti disini sbb aku tak tahu ape lagi yang aku perlu katakan selain kata maaf..




seterusnya aku nak bercerita perihal aku dgn dia..ahh kau tahu siapa kau kan..mcm2 sgt yang jadi..mungkin disebabkan masa dan jarak..aku faham semua ni pengorbanan,,tapi kadang2 pengorbanan ni menyakitkan..pedih..buat aku lalai..buat engkau lalai..tapi percayalah yang aku perlu  engkau..yang buat aku kukuh berdiri itu engkau..suara kau..gurau kau..marah kau..ahh aku rindu tapi aku pura2 aku okyy..aku ego..tah kenapa aku simpan dalam hati..kita dah setahun kenapa sekarang kita nak jauh..aku tak nak semua ni terjadi..aku tak nak jauh dari kau walau mcm mana sekali pun kita ada masalh..2011 sepatutnya jadi tahun yang indah buat kita sbb kita punya relationship dah setahun..tapi kenapa jadi mcm ni..ahh sebelum masuk tahun baru ni aku harap kau dgn aku akan pulih..kembali ceria dan bahagia..jom2 kita ambik yang jernih and buang yang keruh ye..ahh aku sayang kau lah!




i miss my "abg"
untuk izzul haq..


mungkin sofea pun salah dalam hal ni..eh bukan mungkin tapi mmg sofea pun ade salah dalam hal ni..sofea rasa kita perlu spend masa untuk cakap pasal ni..takpe la sofea tunggu sampai abg habis degree bulan satu ni..lepas tu mungkin kita bole heart to heart kan abg,,ahh mcm mana marah pun tetap balik dekat abg..nampak sgt abg dah jampi sofea :) hehe tapi kite cool kan abg..gadoh sepanjang malam n the next morning baik balik,,,alaaa how sweet hahah  -,-  okyy..okyy serius ni..hmm xpe la..kita doa banyak2 supaya kita boleh face semua dugaan yang dtg bergolek2 ni together tau..sorry for everything n thanx untuk setahun yang sgt bermakna ni abg..love u so much muhammad izzul haq :)




done untuk part 2,, buang yang keruh ambil yang jernih..


sofea adila :)

No comments:

Post a Comment