Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Thursday, November 24, 2011

menahan mata.

hari : khamis
perasaan : bosan tahap cipan nak bersalin,sakit badan,risau
keselesaan : amat tidak selesa -,-

aku mengalami masalh yang kronik skarang ni.memandangkan berat badan aku yang dah mencecah 50 kg ni..aku mula dipanggil GEMOK oleh kakak angah n abang ku..ianya amat stress ye kawan2..jadi disebabkan perasaan takut badan aku menjadi seperti mereka yang obes..aku pun mencuba lah untuk bgn pagi dan berjogging.....akibat terlalu focus berjogging..pada keesokkan hari nya..pinggang peha dan betis aku sangat sakit .. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'( sakit gilaaaaa..tak tau kenapa..nak jalan nak turun tangga g dapur rasa mcm kene seksa je..sadiss gila kan aku..

aku jogging bersungguh2 tau -,- mcm gambau ni :)


nasib baik baby saufy aku selalu teman aku..takde la aku rasa hidup aku sadis sangat kan..oh ye..hari cite twilight saga breaking dawn tu keluar kan...aku sangat2 nak tgk cite ni..anyone nak teman aku??bosan nye cuti2 ni membe semua pun g belajar..aku sorang sangkut kat rumahhh..nak tgk cite ni plssssssssssssssssssssss -,-


macam perasaan aku rasa bila satu badan aku sakit sebab jogging..hari ni banyak masa aku habiskan kat atas katil macam org dah sakit kronik je kan..nak makan pun rasa cam malas..ishh rimas la..aku tertekan gila bila org cakap cam ni.."ehh dah berisi kau sekarang" atau cara kasar "gemok kau sekarang kan" -,- diam lah  wahai org budiman..aku tak nak dgr komen kau pasal badan aku..jage badan kau je bole tak...haihhhh (muka yang sgt tension)

oh seperkara lagi...aku sebenarnya ngah tggu izzul haq balik dari dinner nye..lame betul la haihh..tak sabar aku nak on da fon dgn dia n mengadu macam2 (gedik kan,,tapi aku tau korang pun buat dgn bf masing2 kan..haaaaaaaaaa.....jgn tipu :p ) ish tibe2 rasa rindu pulakk -,-

i miss you la -,-
ahh ngantuk nye...aku ni bosan sebenanye..sambil tulis entry ni sambil ber'facebook' layan blog kelaka google image cari gambar kelaka..macam la kau buat...saje taknak bagi ngantuk..ishh tapi lambat betul eh dinner encik izzul haq ni habis..takpe takpe aku ni girlfren dia yang penyabar (padahal geram)..

ehh tadi aku jejalan kat google image saje nak tgk gambar2 cute2 pastu aku jumpa gambar ni..n aku rasa gambar ni sgt la same mcm aku dgn encik izzul haq muka garang tapi bila senyum aku suka  ce tgk gambar ni same tak cam korang n partner korang:

izzul haq..gambar ni ade kene mengena tak dgn sofea adila??



banyak gila kan aku merepek kat entry ni..ahh lantak la kan..ni la jadi nya kalau dah dapat cuti lama sangat haihh -,- izzul haq pun dah bali dari dinner nye,tapi nak kemas2 barang nak balik melaka esok..tggu sekejap lagi lah..sementara tunggu dia nia aku nak bgtau yang aku nak sangat beli satu buku ni tau..mungkin korang semua dah lama ade buku ni..tapi aku baru nak ade keinginan nak beli buku ni..ok ok stop senyum sarcastic itu..aku tau aku agak sadisss di sini .. sape2 yang bermurah hati meh la hadiahkan aku buku ni okyy :)


buku yang penulisnya "Sophie Kinsella" ni mmg best gila :)
ok sebenarnye dah ngantok sangat..tapi sebelum aku g bermimpi indah2 korang jamu mata korang dgn gambar ni okyy,,,nampak tak ape yang aku nampak :) lets try ok :)

godnite peeps :) love u ols :)


lots of love,
sofea adila

No comments:

Post a Comment