Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Tuesday, November 22, 2011

cerita bahagia :)


me :)
miss sofea adila
muka comel tambat hati izzul haq

mr.izzul haq
muka gembira nak makan :)
senyuman comel tambat hati sofea adila

ok 10.11.11 yang lepas merupakan hari bahagia aku bersama boypren  tercinta..our 1st anniversary :)..
alhamdulillah..bersyukur sangat..lepas macam2 yang jadi,yang manis pahit kelat hmm semua lah yang kiteorg dah face together akhirnya sedar2 je dah setahun dah relationship ni..entry pasal anniversary ni dibuat lambat sikit disebabkan aku mengalami masalh tekanan jiwa nak uruskan few thing pasal study aku..-,- so sekarang dah free..cuti pun sgt lama bole la banyak merepek kat blog ni :)

10.11.11 tu kiteorg keluar jalan2 g mid valley..ok best macam2 yang kiteorg buat.. antaranya ialah,wah dah macam ape dah -,- siap guna perkataan ialah heee :)

tgk movie 





movie ni best kelaka2,tapi aku tgk cite ni dengan penuh perasaan cemas..sbb aku nak tau sgt ape yang tersimpan kat dalam kapal tu..the best part kat cite ni aku rasa mase one of the character tu berhalusinasi..comel gila :) sape yang tak tgk lagi..nanti bole la g tgk okyy :)

then the next activity is main bowling :) 





hmm kiteorg tuka name tau..yang izzul aku main yang nama aku abg main..so aku menang :) hee bangga nye..akutipuakutipuakukalah.so abg sgt lah bangga apabila berakhirnya game ni..walaupun tak mencecah 100 lebih tapi dia tetap bangga n senyum panjang gila...ahh sgt jatuh cinta dgn senyuman tu -,-


next g window shopping sbb aku nak cari handbag warne merah..aku tau aku lambat sbb semua org pun mcm dah ade handbag merah n aku baru nak ade -,- takpe lah kan asal aku dah ade heee suka2..so misi mencari pun bermula..1st kedai  kiteorg g vincci..ade yang aku suka..tapi takde warne merah,then g MNG then ade satu beg tu lawa gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -,- mmg dah jatuh cinta..then sabar lagi tgk kat charles n keith..tapi kat situ tak de yang suka sbb dah jatuh cinta kat MNG punye beg tu..simple n sweet :) then abg cakap cam ni :


:
:
:
:

:
:
:
:
:
:
:
:
:


beli yang tadi je la (refer to MNG beg)..and i was like WHATTTT??? oh my god oh my god thanx u sayang..thanx u sayang (dalam nada yang paling excited) hahhah :) happy sgt..thanx sayang muahh <3









p/s :abaikan cadar katil aku yang kelakar tu -,-


lepas dah dapt handbag yang ku idam2 kan ni..kami pun pergi melantak kat pizza hut makan pizza yang ade bnyk2 cheese tuu..and..and..aku makan banyak dari abg..(bangga) tgk ehh ni muka abg yang paling rakus sekali..manakala gambar aku sangat ayu :)


rakus kan ?
ish..ish..
-,-
muka happy nak makan :)
cute kan :)
then after makan kiteorg pun balik rumah dgn hati yang sgt berbunga :)..



ehh jappp2 belun end of storyyyy :)



sebab...................................................







 aku still tak dapt hadiah sebenar untk anniversarry aku sbb abg tinggal  kan hadiah tu kat melaka..then 19.11.11 hari tu aku balik melaka sbb nak uruskan few things pasal study aku n jumpa kawan2 aku jap before aku blah dari uitm tu.. so noww oku dah dapat dah hadiah tu n aku tersangat lah excited..

soooo meet my......





MR.SAUFY :)

cute kan saufy :) yes i got a huge teddy bear from my lovely boyfren  encik muhammad izzul haq :) thanx you sayang..abg yang bagi name bear ni saufy tak tau lah nape..heee sweet kan saufy..so malam2 pas ni tido bertemankan saufy la nampak nye :) suka sgt :)

so dah nak sampai penghujung cerita ni :) to abg thanx for all the present n happy 1st anniversary sayang..may our relationship will become much more better after this insyaallah amin~ i love you sayang :)



much love
sofea adila  <3
ibu saufy

No comments:

Post a Comment