Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Monday, February 14, 2011

senyum dan lihat

mungkin waktu ni saya akan melihat awak dan tersenyum..kenapa???sbb saya rasa itu yang terbaik..tak ada kuasa untuk melawan..tak ada kuasa untuk menentang..mungkin lebih baik saya berdiam diri..senyum dan melihat tingkah laku kamu..saya tau buat masa ni tak akn ada org yang akan datang kat saya dan cakap cam ni.."its okay hun..everyting will be fine soon"..now i noe why some people lebih suka menyendiri daripada ada social life..n nw i noe why mak selalu pesan camni.."pergi uitm tu untuk belajar ye bukan untuk bersuka ria"

saya selalu berharap satu hari nanti awak akan tersedar..sbb kita dari kaum yang sama..so mesti awak mengerti perasaan saya kan...dan bagi yang bukan sekaum dengan saya..saya tahu awak punyai hati dan perasaan..awak masih waras untuk berfikir..



















fea

No comments:

Post a Comment