Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Tuesday, December 21, 2010

cerita hantu..hmm

hehehe kat post sblm ni aku cakap nak cte pasal mr.right yang aku idam2 kan utk post ni..tapi ade sesuatu yang tak berapa nak best jadi hari ni...so..ni je yang aku mampu tulis utk post kali ni...hmm bace ye.. :) sorry atas kesulitan yang berlaku ini....
hmm

lalu bagaimana ceritanya kita

kalau matamu tak pernah ada

kalau tanganmu tak pernah ada

sentiasa sendiri sahaja

aku cuma bercinta dengan hantu yang tiada

menampal wajah yang ada pada tubuh yang aku sangka ada

yang cuma ada hanyalah rasa

dan orang kata aku ini perempuan gila

bercinta dengan hantu saja

bercinta dengan hantu saja

aku ingin dipegang, dibelai dan disayang

aku mahu dipanggil-panggilkan "mari sayang"

aku rasa

sepertinya

aku ada hantu saja

bercinta dengan hantu itu tak semestinya indah;

obviously--

hello.

bercinta dengan hantu itu sebenarnya selalu buat aku marah;

seriously--

hello.

yang kita ada cuma sms

webchat pun tak pernah ada

aku cuma ada sesuatu yang aku pegangkan

cuma ruhmu saja

tapi aku mahu dipegang

aku mahu disayang

aku mahu mata kita bertentang

aku mahu kau panggil aku "sayang"

cinta dengan hantu itu tak gemilang

cinta dengan hantu itu buat aku rasa terbuang

cinta dengan hantu itu menyakitkan

cintai aku depan-depan

ambil tangan aku dan bawa berjalan

ambillah cinta aku dan bawa tinggi

ambillah tubuh aku dan kau pegangkan

sampai kita tua

sampaiku mati

aku tak sanggup bercinta semata dengan hantumu yang tak ada

aku tak mau itu semua

aku sendirian takkah kau rasa?
















fea

-_-"

No comments:

Post a Comment