Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Tuesday, December 21, 2010

211210

kosong sunyi sepi..ok mungkin 3 benda tu yang aku ngah rasa sekarang..aku dah cube avoid diri aku drpd rase camtu..tapi aku tak bole..ok mungkin sbb aku perempuan kan...aku bukan nye sorang..aku tak rase aku ni dalam golongan loser..aku ade family..aku ade kawan..n aku ade bf...tapi by the end of the day aku rase jugak 3 benda tu...aku pun tak tau..rimas..dan sekarang aku betul2 rase cam tersangkut dekat dunia yang semua penghuninya mementingkan diri sendiri...

mungkin aku bkn jenis yang senang utk share prob aku atau ape yang aku rase dgn org2..tah la utk bercerita dgn mak ayah aku pasal peribadi..aku rase cam janggal..utuk bercakap dgn abg aku tak mungkin la sbb dia..tah tapi mmg tak sesuai lah...akak aku??? oh permikiran dia jauh berbeza dgn aku..jadi untuk share sesuatu yang peribadi org yang akan aku pilih pastinya lah org yang memahami aku..if kakak aku 2..nanti kalau aku cite kat die..aku balik yang kene bebel n aku yang akn stres balik...angah??oh dia sentiasa bz dgn study dia....

oh...kenapa aku tak pilih kawan utk cerita kan semua yang aku rase???sbb diaorg sendiri pun ade masalah yang lbh kurang macam aku...tah2 masalah dorang lagi berat dari aku...hmm malas nak menyesakkan pale otak dorang dgn masalah aku plak..aku pun tak ramai kawan..so kalau aku dok cite masalah aku kat dorang aku takut nanti dorang blah..malas nak layan aku dah...mase tu mungkin aku akan berada di kalangan mereka2 yang loser...

dan option yang terakhir..mr.cinta..hmm tah la...yang ni aku cam blur sikit nak cakap camne...ok skarang ini lah perkara yang mmg merunsingkan aku...oh ye..mmg aku seorang yang sgt suke berfikir..aku selalu fikir macam2..sampai terbawak2 dalam tido...bile banyak berfikir2 macam2 la yang aku rase..dan bile rase 2 dah dtg,,aku pun rase nak share ape yang aku rase tu dgn dia..tapi susah..aku tak tau nak start macam mane..n akhirnya,,aku akan pendam rase 2 n tanggung sendiri...sedih sendiri..n yes im a loser!!(tapi mase tu je la)hmm tah la...

cam skang ni aku ngah rase sunyi gila..rase tak happy..cam tak tau jgk nak buat ape...hmm ape je korang rase kan if pemikiran korang dgn bf korang berbeza gila..mst cam sgt terpaksa jadi "mak turut" kan???hmm ape je la yang aku cakap ni kan,,bace je lah eh sbb aku ngah runsing2..lagipn ni blog aku kan..so aku bole tls ape je yg aku nak...waktu ni aku rase cam nak hentuk2 je pale aku kat dinding dgn harapan aku kan lupe dgn ape yang aku rase skarang ni...

oh ye..untuk orang "c"...saya ade sesuatu nak cakap...mungkin panjang dan akan menyebabkan awk skt mata..tapi saya terpaksa...ok saya nak awk tau yg sy rase sgt tak selesa dgn keadaan kita akhir2 ni...oh ye saya tau itu cara awk..tapi sy ada cr sy juga...ssh utk folow care tu...tak biase..bkn tu je tp sy fikir jgk ttg mase..memandangkan awk dah nak balik shah alam n saya nk blk melaka..mungkin sbb sy dah syg awk sy rase camni...secara jujur nya sy rase tak fhm dgn pemikiran awk...saya cube ubah tapi awk terlalu keras...saye cube pakse tapi jarak umur membuatkan saya perlu akur dgn keputusan awak..tapi kalau awk nak tahu dalam hati saya memberontak...saya tak tau kenapa depan awak saya bole berlagak tenang..walaupun tak tenang sgt..tapi sekurang2 nye tak la sampai tertumpah air mata saya...tapi bila berlakang awak kenapa saya nangis...oh ye saye tau...sbb saya tak suka macam ni...saya rase sesak..rase jauh...rase tak nak lgsg macam ni...takpe if awak tak nak txt dgn say..tapi sekurang2 nya..awk bgtau kat saye awak buat ape...update kat saye...supaye saya tak risau...kadang2 tgn saya cam gatal je nak txt awk..tp bile fikir ape yg awk ckp...sy lupekan hasrat sy...pastu sy depressed sorg2...saya rase sy ni gila....tah la...saya nak awk tau bkn niat saye nak cntrl awk...saya cume risau..ye! mmg saye cpt risaukan org..itu mmg sifat saye...tapi awk tak tau kan...jgn suruh saye utk tak risaukan awak..sbb saye sentiase risaukan awk wlpn diri sy sndr saya tak pandai nak urus...maaf sekiranya ape yang sy tulis ni mengguris hati awk..saya nak awk tau ape yg saye rase..bkn tak bole ckp terus dgn awk...bole cume sy lbh selesa mcm ni...oh ye kat sni gak saya nak mintak maaf kat awk if awk rase care sy menyesakkn hidup awk..ye saye tau gaya hidup lelaki dgn perempuan mmg berbeza..saya tau saye tak fair...tapi tah...awak tau tak kaum saya ni kan mmg sensitif..bkn saye je tau..tapi seluruh kaum saya...sori sbb kadang2 tu benda yang kecik pun sy jadikan dia besar,,,hmm tah la..saya selalu harap ape yang saye rase ni berlalu pergi..sbb kadg2 saye pun rase lemas dgn semua ni..saya syg awk n saye nak awak dalam hidup sy sbgi seorg yang dekat dgn saye..faham saye..dan sayang saye..ye sy mmg suke dimanjekan dgn awak..ye sy mmg suke bila awk panggil saye sayang...bila awk panggil saye baby...tapi saye rase jauh dari awk bila awk tinggal kan saya terlalu lame..ye wak..awak sgt berubah dari mule2 saye kenal awak dulu...sorry...tapi bole tak awk bg balik org "c" saye yang lame...saye rindu sgt dkt dia...


kosongsunyisepiserabutrindujauhhilang

-_-"

fea








No comments:

Post a Comment