Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Thursday, March 8, 2012

minggu pertama.

finally baru ade peluang untuk mengadap laptop lelama untuk berblog dan bukan nye mengadap student portal -..- alhamdulillah everyting went well eventhough banyak air mata tumpah untuk minggu pertama..tak tau la kenapa mungkin perasan serabut tu masih ade..dengan nak cari kawan baru nye..nak buat trnsfr crdt,daftar subjek macam2 la kan..mmg serabut gila lah..

seminggu ni tak pergi kelas pun..hari2 bgn awal pergi fac uruskan mcm2..nasib baik ade faruq n din takde la rasa foreveralone sgt kan T_T kalau takde dorang ni..rasa nya tak akan setel..hari pertama n kedua tu rasa cam risau gila sbb tak jumpa budak2 ft yang lain..tapi senarai nama semua budak ft ade 15 org..punye la aku bersemangat nak cari..yela aku pun nak ler kawan dgn perempuan..tak kan semua kawan aku lain jantina kan..tak patut tu heheh :)) cari punye cari jumpa la 2 org budak perempuan tasha n faizah :)) thanx god ade jugak aku kawan perempuan..dorang ni dari uitm dungun dulu..budak2 pandai ye kawan2.. (terasa kerdil berada disamping mereka ) hewhewhew

tapi ape2 pun sgt bersyukur semua benda2 yang penting dah setel..eventhough jadual tak berapa nak best..aku terpaksa la redha..daripada takde class kan baik ade walaupun jadual dia boleh buat air mata jatuhh..untuk sem ni aku ambik 3 subjek part 2 n 4 subjek part 3 *mampu ke* mintak2 la aku bole survive..insyaallah aminn..

ekceli..aku bercadang untuk meletakkan beberapa gambar tau untuk post ni yang aku dah tunda 3 hari..tapi malangnya..sepanjang seminggu ni aku tak sempat nak snap satu gambar pun..*nampak tak betapa bz nye aku* agak sadis kan -,- hmm tapi takpe lah nak buat camne..dah tak de rezeki *eh tibe2 kan* tak patut..untuk pengetahuan semua org *mcm org nak tau kan* sabtu dgn ahad ni aku ade ape benda tah kat fac yang mmg kene datang..mcm haremmm je kan buat weekend..tapi takpe la minggu 1st kan ikot kan je la even hati membengkak *aku pasrah tau tak redha*

ohh ye untuk my darling kat melaka 2..good luck untuk final exam eh ya tau korang bole buat :)) rindu korang sgt2* nina mya mar bit mira jue kak jaz tira iva mak sheera ajib ammar *
ohh goodluck jugak untuk semua2 yang nak ambik final okyy :)) *aa*

dah mengantok n tak tau nak tulis ape dah..ohh ye esok kalau aku tak bz mcm pm aku ambik gambar n upload eh..dah lame tak menayang muka kat blog hewhewhew :) take care korang *feeling ade org bace entry ni*



sometimes, the best way to stay close to someone you love is by being just a friend.assalammualaikum :))



sofea :))

No comments:

Post a Comment