Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Tuesday, May 8, 2012

too tired to talk

assalmmualikum.

crazy week.again serabut satu minggu.kdang2 rasa mcm pelik ape yang aku bz sgt pun tak tau,,tapi setiap hari pun akan penat sampai rasa bole tak nak pause satu hari?bole tak lepas isnin terus sabtu..ahh penat badan penat mental.kadang2 aku mcm bersyukur aku buat blog ni,sekurang-kurangnya ada jugak tempat aku nak buang semua rasa dalam hati..cabaran hidup makin tinggi,masalah pulak jangan harap la nak lari..kadang2 aku pelik kenapa mesti timbul nye masalah dalam dunia ni..susah nak rasa aman sekarang ni..mcm2 yang jadi.

study mcm biasa la terumbang ambing lagi..mungkin sbb semua ni baru lagi susah nak adapt..kadang rasa rindu gila dekat melaka dekat nina mya mar mira bit2 n yang lain2 yang sentiasa berikan senyuman dekat aku..kat sini bukan nya takde kawan tapi masih tak jumpa lagi soulmate nye..ahh kalau pandang belakang, ingat masa zaman teknik dulu,masa tu la aku jumpa sorang kawan yang sgt baik,kawan dunia akhirat,soulmate,sejiwa dan sekepala..amirah'atiqah kita rindu awak..cepat2 la awak buat degree kat sini biar kita selalu bole share semuanya dengan awak..kenapa susah eh nak cari kawan sehidup semati..yup sekarang aku sgt bersetuju dgn idea kawan masa senang banyak tapi masa susah nak cari sorang pun takde.ahh aku emosi lagi..

aku cube tak nak mengeluh cuba tak nak cari alasan,cuba cari kegembiraan lain..then sampai satu tahap,aku berjaya jumpa kegembiraan lain yang aku expect akan bertahan lama..tapi..ah mcm aku cakap tadi masalah akan tetap kejar kita..baru nak rasa gembira dgn hidup datang lah dia cube untuk menggelapkan hari yang terang..bukan aku tak cuba untuk selesaikan malah dah sampai tahap tak tau nak cakap macam mana lagi.dalam hidup ni kalau kita je yang selalu mengalah nanti kita akan sakit akhirnya.bukan kata kite perlu jadi selfish tapi susah kalau kita je yang akan cuba jaga hati orang,cuba faham cara dia,tapi dia tetap buat benda yang sama kat kita.sampai bila pulak kita mampu nak bertahan? bukan nye superhuman kan?kita kan hanya manusia yang lemah?

penat nya rasa mcm tak de penghujungnya masalah ni.tak pe la biar la..sekurang2 nya ade blog ni untuk dgr semua ape yang aku rasa,ada tisu yang bole lapkan air mata n ada tilam yang selesa untuk aku tido biar lupa semua ni.jangan risau i'll pretend that everyting was okay..u'll not feel the guiltiness. and if u ask me like this "are u crying?"  i'll answer like this "no. i'm trying out my new waterproof mascara" :) no worries ok.





esok ade presentation ads..doakan ye.ada masa panjang nt saye hupdate lagi..masa terlalu terhad untuk bergembira dengan blog hehehe.satu pesanan penaja dari saya,teruskan la senyum even hati mcm dah patah seribu. :))

sofea.

No comments:

Post a Comment