Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Thursday, March 15, 2012

sbb kelas law batal :)

salam jumaat semua :))

mood : happy sbb kelas law batal.

2 minggu sudah berlalu.. okay la not bad berada dekat shah alam ni *melaka lagi best* minggu kedua ni okay la dah bole pergi kelas mcm normal..cumenye lect xde..mungkin sbb bukak kelas baru so jadual pun mcm huru hara..aku pun dah tak rasa foreveralone sgt sbb dah banyak kawan..alhamdulillah dorang semua oky2..baik2..cantik2..n most important pandai2 *terasa kerdil disisi mereka* HAHA :D

sebenarnye aku buat entry ni sbb nak memperkenalkan *amboi ayat* kawan2 aku kat sini..tapi gambar ade few je..yang lain tak sempat nak ambik..tapi takpe la asal aku bole tempek gambar aku dgn dorang kat sini..heeheh aku dah berniat lame dah nak letak..tapi tak sempat..so hari ni bila kelas law batal n aku pun dah tido lame gila *9 malam semalam sampai 10.30 pagi tadi* boleh la aku mengupdate belog aku ni..so enjoy the pic :))

akmar n nina membe dtg lambat masa orentasi haha dua2 part 1 sbb dorang asasi law :))


okay..yang ni din :)) bukan scandle baru tau HAHA :D din ni senior masa kat melaka..dia part 3 kiteorg kira classmate jugak sbb banyak subjek part 3 yg aku ambik sama kelas dgn dia :)





from left farah,faiza,aku n mujirah :) faiza n muji budak ft jugak..sorang dari dungun sorang dari merbok. farah part 1 sbb dia budak asasi law :) gambar diambail selepas main game susun cawan kertas -,- *sila abaikan muka yang berpeluh n berminyak*




okay..yang ni sofea :))
dia part 2 dari melaka

umur dia 20 dan dia sgt happy dgn life dia sekarang :)

hewhewhew
*nak jugak*



so itu lah separuh gambar kawan2 aku kat shah alam..yang takde dalma gambar jgn sedih eh,,nt aku hupdate dekat entry yang baru hehehe :))

oh ye..to my darlingssss kalau korang bace entry ni..jgn ingat ya lupe korang tau..tak pernah lupe ok..rindu setiap hari..rindu nak ketawa menangis n jadi gila2 dengan korang :)) take care kat sana..cepat2 habis dip nnt kita bole jumpa kat shah alam :) okay..tibe2 rindu gila ehh :'(



nina mya mar :')
ya rindu setiap saat
love u korang :))
goodluck untuk final :))


sometimes, we need to be hurt in order to grow,, we must lose in order to gain,, sometimes, some lessons are learned best through pain.assalammualaikum :)


sofea.

No comments:

Post a Comment