Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Monday, February 27, 2012

langkah baru

tak boleh nak cakap ape2 lagi.ini kesudahan nya.aku terima aku redha.mungkin ini yang terbaik.aku diam bukan sbb aku jatuh,tapi aku cuba mengumpul kekuatan.aku berlagak hebat bukan sbb aku heartless tapi aku tak nak kau tahu ape yang aku rasa.aku akan simpan semua tentang kau.terima kasih.moga kau berada sentiasa di bawah lindungan nya.moga kau bahagia.moga kau dapat maafkan aku.itu harapan aku yang terakhir.


hey hey hey :)) lama tak mengupdate blog kan..semua gara2 sifat malas yang melanda diri ini..bukan main tebal lagi habuk dekat blog ni..*nampak sgt owner nye pemalas..hewhewhew :))
takde cerita yang menarik pun.cume tibe2 semangat lebih nak menghupdate blog usang ini..sekarang ni tengah demam sakan stok nak bangun pun tak larat..tah kenapa pulak la nak demam tibe..cuti punye lama sampai 6 bulan,,bila tinggal lagi seminggu la baru sibuk nak demam..hai la ape la nasib badan -..- *terserlah perangai kuat merungut..

so sekarang tinggal seminggu sebelum continue study..homaigod! homaigod! takut risau serabut semau ade..aku pun tak pasti kenapa nak takut sgt tapi aku takuutttttt sgt..sampai rasa cam taknak je sambung study..boleh? *haiyakkk mak karate aku -..- hmm xpe xpe..aku mesti bole bak kate kawan aku 'all is best' hahaha thanx weh..bila kau cakap camtu aku bukan rasa semangat..tapi ketawa bagai nak gila..sbb kau punya nada semangat sgt masa kau cakap..tapi takpe la..at least kau buat aku senyum time serabut.. :)) insyaallah semua akan okay nnt..pray for me uolss :))


ohh ye.. sila ambik perhatian ye..may i have ur ATTENTION PELIS !!! url blog usang ini telah ditukar ye..sila besar kan mata anda dan lihat nuun di atas sana..url ini telah ditukar dari feahaq.blogspot.com -----> sofelasofea.blogspot.com..maaf atas kekalutan ini..beta amat kesal dengan kekalutan ini..*beta lah sgt kan -,- bagi yang belum follow tu sila lah rerajin tukan butang folower disebelah kanan tu ye..kerjasama anda beta dahului dengan ucapan terima kasih *okay aku meluat dengan diri sendiri..panggg!! lempang sikit la biar sedar sikit heee :))

okay la uolss beta nak beradu sebentar..kepala beta amatlah sakit dan cecair di hidung hampir meleleh *euwwwww pengotornya -..- doa kan beta cepat sembuh ye..assalammualaikum.




yang benar,
beta. hewhewhew

No comments:

Post a Comment