Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Tuesday, January 31, 2012

Y_Y kecewa..

assalammualaikum (sambil mata berair)

ye ye saya tahu blog saya dah lain..hodoh kan.. ye ye sy tahu..sedih sgt..ni semua disebabkan oleh manusia mana tah yang penuh dgn hasad dengki telah meng "HACK" blog aku..n to you hackers..thanx u for making me crying all days.now rasa mcm takde semangat langsung nak menaip segala ape yang berserabut dalam kepala ni..(lap air mata)..sape2 yang tahu mcm mana nak mencomelkan balik blog tolong lah bgtau ye..oh ye name blog aku pun aku tuka dari "soulmate :)" ke "anak encik ahmad shahrin",,disebabkan terlalu kecewa dan marah aku tuka semuanya..cume link je tak tuka sbb tak nak menyusahkan korang untuk bukak (cewah mcm byk sgt org bace blog kau) hmm dah tak tau nak luah kan ape lagi..yang pasti sgt sedih sbb blog aku ni dah mcm segalanya untuk aku..bila dia berubah n ada org yang usik dia mmg teramat lah kecewa :( dah la sambung nxt entry la..sedih sgt..oh lagi satu aku sedih sbb yuna tak menang ajl hari tu :( tapi congrats jugak kat hafiz.kbye.












sofea.



No comments:

Post a Comment