Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Friday, December 9, 2011

its end now.face it :)

masa untuk face realiti :) padam semua cerita buang semua tawa terus berdiri teguh dgn ape yang ditetapkan.tak salah untuk bergerak seketika..manusia bukan??jika manusia,pastinya kau akan bergerak sedikit walau kau cube bersungguh untuk beku di satu tempat..maafkan ape yang dah berlaku..kau harus kuat..bukan cuba melawan takdir,,tapi kau cube berada kembali ke track yang benar..dan jika kau lalai pasti nye kau menangis meratapi kebodohan kau sendiri..aku percaya kau masih boleh tertawa..cube berdiri..pandang jauh kehadapan..tak nampak ke parents kau melambai memberi sokongan untuk berjaya dalam hidup..tak nampak ke semua yang kau sayang sentiasa ada di belakang kau??kalau kau nampak bagus! kau dah maju setapak..kau harus bergerak lagi..jangan mudah untuk berpuas hati..sekarang cube pandang kanan..nampak tak orang lain?mereka yang mungkin tak kenal kau tapi kau mungkin ada kaitan dgn mereka..terasa kejanggalan nye..tapi kau kene sedar..kau dah terpijak dekat kawasan mereka..and now kau perlu berundur setapak kebelakang..bagi ruang..sbb masih banyak tempat kau boleh pergi..xpe..walau mcm mana cantik sekalipun kawasan tu sampai kau perlu mengalirkan air mata untuk meninggalkan nye..kau tetap perlu berundur kenapa?? sebab dalam hidup ni kalau kita tak ambil hak orang,,insyaallah kita akan aman.untuk maju dalam hidup kita bukan hanya terus bergerak kehadapan..kadang2 kita perlu berundur..sbb itu mungkin akan dapat menyelesaikan banyak masalah,,hati dan perasaan orang lain n macam2 lagi..bersyukur dgn apa yang ada..jangan sekali kau cuba tamak.lepas pandang kanan kita pandang pulak kiri..ape yang kau nampak..mereka yang sentiasa tak puas hati kan..haters bukan??jika itu yang kau nampak,,yang kau perlu lakukan ialah tunduk kan muka kau kebawah..maafkan segala ape yang dah berlaku..dan berdoa agar hubungan kau dan mereka kembali pulih jangan kau berpaling dari mereka..cube untuk perbaiki segala agar hidup kau lebih bermakna..aku cakap sebab aku sakit..aku cakap sbb aku bodoh..aku cakap sbb dia dalam.




Cuz there’ll be no sunlight, if I lose you baby.
There’ll be no clear skies, if I lose you baby.
Just like the clouds pass, I would do the same,
If you walk away, everything will rain, rain, rain

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,"




senyum panjang.alhamdulillah.


sofea adila

1 comment:

  1. mcm tu la sayang. apa yang berlaku ad hikmah nye. sabar oke. imiss you. u look sweet and cun dlm pic tuu. i loike. love you ya :)

    ReplyDelete