Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Tuesday, December 6, 2011

it just happen

tak bermaksud langsung
tak pernah tahu..
damn its hurt
not only you but others too

confuse 
salah aku..
there is no turning back
tapi  aku tak sengaja

ah  pasti  ke aku dgn semua ni
kau rasa real ke?
cube tanya diri kau ..
bukan ke semua ni ade kaitan dgn kawan  baik kau.

aku try tak nak nangis
ahh bocor pulak kilang air mata nii
aku nangis bukan sebab kecewa
tapi sbb aku buat ramai org kecewa..mungkin?? 

sofea..jangan selfish
think about others
i noe u're strong
ahh fuck it tak yah nak bajet hebat sofea..

look just simpan semua yang kau rasa
act normal..belajar jadi hebat
benda ni boleh setel cuma memerlukan masa dan ruang
yes..aku mmg perlu MASA,

damn it..beku tangan nak menaip
sakit mata bertakung air
serabut kepala dgn fikiran aneh
pedih hati menahan rasa.

waktu sekarang ni..
mungkin music box boleh tenangkan aku
buke cerita boleh bagi aku ruang
dan candy boleh buat aku ceria :)
ok perlukan semua ni segera!

see u soon peeps..dun wory dun wory im ok im a big girl i can handle this :)
sofea


No comments:

Post a Comment