Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Friday, December 2, 2011

how i wish i can get a sweet escape for a week..

tajuk macma stress habis kan..tapi mmg pun..ingat kan cuti ni bole buat aku rasa heaven gila..tapi sebenarnye tak pun..aku sunyi bosan..mcm dah tak tau nak buat ape je lagii..ok aku dah penat dgn urusan bersenam aku..damn it nak kurus mmg susah..so for now aku cam dah rasa depress gila..dgn sibuk nak kurus..dgn keadaan yg kucar kacir..susah nak express ape yang aku rasa..

pernah tak korang rasa macam nak ada dunia korang sendiri..dimana kat sana korang boleh jadi raja sekalian alam.tanpa sebarang suara suara asing ataupun perangai perangai yang membengkak kan mata.. oh mak sibuk panggil aku mengemas -,-

setelah 2 jam setengah....

aku akan sambung balik segala yang terbuku di hati..ape yang aku kaji hati aku makin tertekan waktu cuti ni sbb mereka dan mereka dan mereka yang kadang2  berada di rumah aku ni sentiasa berlagak  berlagak seperti halimunan,,mana pergi sifat kemanusiaan kau???? oh kau bole jalan dgn cara hidup kau..aku tunggang tebalik kat sini..ah manusia...

dekat sape perlu aku simbah segala asid hati ni..damn mmg rasa nak pergi jauh..jauh dari semua yang aku kenal..jauh dari semua yang dekat..kenapa nak yakinkan diri yang aku ade kau di belakang kalau realiti nye aku mcm tak wujud pun dalam dunia kau? ahh manusia kau mmg kejam..ye aku tau aku pun manusia..tapi kau..yes kau yang aku maksudkn dan kau tahu sape kau..ahh ayat ape kah asalkan tersampai maksud yang aku nak sampai kan bahawa kau spesis yang lain!

someone pls take me away..a better place.. a sweet escape..damn aku perlu kau tapi kau makin renggang dan aku mula bina dunia aku sendiri dunia yang belum pasti siapa penghuni yang bakal menemani..aku harap aku pasti.


sofea adila

No comments:

Post a Comment