Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Sunday, November 6, 2011

happy sunday :)

assalammualaikum and salam Aidilahda semua :)

hari ni hari raya Aidiladha..banyak lah lembu dah dikorbankan hari ni :) n perot semua org pun mst la penuh dgn makan yang biase nye dihidangkan kan di hari raya ni kan mcm rendang,ketupat la,kuah kacang n mcm2 la lagi kan..makan tu makan jugak tapi size perot kene jage tau :) (cakap pandai sedangkan perut sendiri dah buncit)

raya kali ni alhamdulillah meriah..seronok jumpa sepupu2 n mak2 sedara :) tapi tak feeling sgt pun sbb kampun dgn rumah jauh nya mcm sekangkang kera je pun -,- yet still happy :)..exceli update blog ni sbb nak cakap pasal  membe mase kat TIKL dulu :) aku rasa happy gila ade kawan mcm dia sbb dia tak pernah lupa aku..walau pun jarang jumpa,tapi dia selalu je tego2 aku kat fb,tanya khabar semua..rasa cm happy sgt,ye la sbb bukan senang kan nak jumpa kawan yg berlain jantina yang still sayang value frenship..disebabkan aku ni tak ramai sgt kawan nye jadi aku rasa sgt lah menghargia org2 seperti kawan aku ni..


mst korang rasa cam excited gila kan nak tgk muka dia..sila lah tgk di bawah ini dan anda pasti tak kecewa :) meet my buddy "azfar" a.k.a "gei" :)



Azfar Jaafar :)

"gei"

sebenanye mase kat tikl 2 mase form 4 aku takde la rapat sgt dgn dia sbb kelas lain..start rapat mase form 5..dia serius cool gila n very supportive fren :) hehehe..aku rase lepas aku break dgn ex aku which is kawan dia,dia takde pun cam emosi n still jadi cam biase dgn aku..so aku sgt la rasa ape yang dia buat tu satu benda yang betul..n dia sgt la ikhlas dalam berkawan :) hee :)


Aidiladha n cerita tentang best buddy mmg agak tak kene,,tapi disebabkan pagi tadi aku ber'im' dgn gei aku terus rasa nak buat entry khas untuk dia :) so jalan je la sekali sbb hari ni kan hari raya Aidiladha..dah alang2 kan :)



to gei : gei if u read this i want u to know that i really appreciate u as my fren...thanx for all the moral support..all the good advises..fren forever :)..nanti aku kawin aku jadikan kau tetamu VIP tau :) (kau inagt tak kite ponteng kelas chemis mase form 5 dulu hahahha bodoh2 je kan ) take care gei..may all the good luck stay with u.keep on smiling gei :)





love,
sofea adila :)

No comments:

Post a Comment