Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Monday, October 17, 2011

xtau tajuk ape yang sesuai :)

assalammualaikum :)
 blog mmg berhabuk gila dah macam ape..lame sgt rasenye tak update blog..dah macam2 benda jadi tapi tak tercerita pun kat sini..semua angkara FINAL EXAM -,- but alhamdulillah final berjalan dgn lancar walaupun ade paper yang buat kan aku membazir air mata -,-

cuti kat rumah cma biasa..jadi penganggur paling berjaya dekat rumah :) seronok (padahal cube sembunyi sesuatu yang amat pedih) ok stop. hmm sem 3 mmg sem yang sangat buat aku rase cam nak terjun dari tingkat atas sekali kat kolej tu..tapi nasib baik aku ade few good fren family n bf yang selalu ade dgn aku n bagi semangat..alhamdulillah semua masalah kecik2(sebenarnya besar) dah setel n aku dah tak fikir langsung pasal semua tu..lets juz move on.untuk yang berkenaan aku nak minta maaf dari hujung rambut sampai lah hujung kaki :) ok done with benda yang boring.

post kali ni aku akn masuk kan semua benda yang dah jadi n dah plan nak tulis kat sini tapi tak sempat disebabkan masa yang mencemburui (geli nye ayat).benda pertama aku nak cite tentang beberapa org classmate aku merangkap levelmate yang dimana hati nya sgt mulia :) aku rasa cam terharu gila dgn layanan dorang kat aku sedangkan aku tak rapat pun dgn dorang..bila aku ade problem n aku rasa sorang n rasa terpinggir la jugak dorang ade dgn aku..study dgn aku time study week,belikan makanan,makan together rasa cam close sgt dgn dorang padahal aku tak la rapat mana dgn dorang kan..so a big hug for korang mira a.k.a KJ,bit2,jue,kakjaz,taro,bella,miza,yaya n also kak mun :) thanx sgt korang..sangat menghargai korang babe :)

to my darlings nina mya n mar korang la yang selalu buat ya fikir ya tak sorang..mar thanx sbb selalu bagi nasihat yang sgt membina  n positive kat ya..even kadang2 tgh2 nasihat mar bole berangan nak kawin ya ttp suka dgr nasihat dari mar..i love you mar. mya..oh darling yang ni adalah darling yang garang yet sayang ya sgt2 kan mya..ya selalu kacau mya..sbb ya kan matang kan mya..rindu nak kacau mya..mya selalu buat ya ketawa tgk mya..mya selalu tau bila ya de problem..n mya kite bakal jadi housemate (insyaallah) tak sabar nanti ya mesti lagi selalu bole kacau mya :) i love you mya. n last sekali nina..ahhh bila sampai yang ni cam speechless..nina ya love you so much..thanx sbb selalu ade dgn ya waktu ya still tak mandi lagi,tgh nangis,ketawa n semua lah mase kat block tu okyy..walaupun kadang2 muka nina cam singa lapa( sgt takut okyy)ya tetap nak nina teman ya..thanx sgt i love you so much..darlings forever <3

sekarang ni sgt lah tak sabar nak tggu bulan november banyak sgt benda yang perlu di'celebrate' kan..yang utama nye birthday izzul haq n 1st anniversarry aku dgn dia..wohoooo tak sabar rasa nya..tapi orang cakap jangan happy sgt sbb nanti menangis (buat muka cool padahal hidung dah kembang) oh ye hari tu izzul haq sakit so aku pun telah menjadi personal nurse dia heheheh cute je dia bila sakit n dia sgt la tak garang waktu sakit..best kot :) sekarang izzul haq tgh bz dgn final project dia n thesis dia..wish u a very good luck sayang..i know u can do it..jangan stress :) i love you so much muhammad izzul haq bin abu rahim :)

ohh jap2 tibe nak rase nak wish birthday kat someone :) dia ni seorang penasihat yang baik jugak sbb dia kenal bf aku lagi lame dari aku kenal encik izzul haq..so 'muhammad ihsan happy birthday may God bless you n wish all the good luck be with you..(dia baik but soryy taken already by miss surina :) )

berat nya mata..ngantok o_O life berjalan dgn lancar.happy dgn semua orang.malas nak nangis lagi.hope sem depan akn menjadi sem yang penuh dgn keberkatan dan takde benda yang menyulitkan insyaallah amin..untuk semua yang sentiasa ade dgn aku,n semua yang aku kenali yang rapat yang tak rapat even to all the haters aku nak korang tau aku sayang korang malas nak ade masalah dgn manusia lagi sbb susah nanti..so if aku ade salah kat sape2 beribu keampunan aku pinta..semoga korang ade life yang bagus n sentiasa mendapat keredhaan Allah amin. :)

aku nak sihat hari-hari :)
fea :)

No comments:

Post a Comment