Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Wednesday, September 14, 2011

jangan nangis lah !

ish penat tau belakon nak jadi kuat..
aku bising kau diam
aku marah kau diam
aku tension kau diam
kau tension aku serabut


susah simpan rasa hati
susah nak puaskan hati
penat nak menanti
sampai bila harus begini


aku selalu buat benda tak fikir then aku regret sendiri
ahh jelous nye aku tgk kau ketawa
mungkin masa aku bukan sekarang
takpe kau sabar wahai hati

kenapa sekarang aku rasa hati aku senipis kulit bawang
kenapa tangki air mata aku dah tak kukuh
kenapa kau tak mengerti
ahh sbb dia datang sebulan sekali

aku cuba..sedaya upaya
tapi apakan daya emosi mula jadi tak stabil
mungkin aku mmg jenis manusia yang panik
atau mungkin hati ini terlalu takut akan kehilangan lagi..

I wanna say something to you
There's no one else that swept me off my feet like the way you do
And all I want is you
I promise that our love would shine if you let me with you

(ahh jatuh je air mata bila ingat lyric ni)

tak payah kau sibuk nak tafsir ape yang aku tulis ni..
enough is enough.aku tahu aku salah
susah untuk aku ubah diri aku..
biar lah aku dgn cara aku..
aku selesa..tapi kalau kau rasa ianya kurang menyenangkan
mari kite bersemuka buat conference


perlukah aku marah dengan hati sendiri sbb terlalu menyayangi engkau??




ya allah kau kuat kan hatiku
tenangkan hati ku
supaya aku bole face final dengan jaya nya
insyaallah amin~

No comments:

Post a Comment