Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Tuesday, August 16, 2011

setelah hampir 5 tahun

Ok hari ni cam biasa je..tak de ape yang menyedihkan..pagi aku bermula dengan bagus sbb aku berjaya menghabiskan presentation aku untuk ctu..alhamdulillah presentation pad law and ctu dah lepas lega sikit cz aku dah boleh focus untuk final.. final start 19/9 mmg “lama” lagi la kan -_-“ serabut lah..hmm tah banyak jugak benda2 kecil yang jadi between aku dengan abang..tapi tu bukan tujuaan aku mengupdate blog ni..enough la dengan cerita abg..nanti2 la sbb sekarang ni dua2 pun bz..takde ape yang nak diceritakan..cukuplah sekadar saling berpegang kepada kepercayaan yang diletakkan dalam hati masing2.
Cume ada satu perkara yang sanagt mengganggu aku..seorang manusia yang kadang2 aku sendiri tak faham ape kehendak nya..ape tujuan nya..untuk beberapa saat kau sgt baik dgn aku dan dalam2 beberapa hembusan nafas kau jadi manusia yang buat aku rimas.no wander lama kau stuck dekat jalan yang lapang.sekarang ni aku betul2 tak faham ape sebenarnya tujuan kau buat semua benda ni..untuk ape..untuk aku rasa stress ke..kenapa aku mcm Nampak semua benda ni mcm satu permainan yang kau cipta??aku tak tau la,,tapi hati aku kuat mengatakan yang kau cipta semua ni..
Nak kate aku tak move on,,rasa nya lama dah aku move on..dah 2 dah lepas kau..so sekarang ni ape eh..ei aku sendiri confius lah..hahah aku rasa dah hampir 5 tahun lebih aku kenal kau..kalau kau mmg ade niat buat semua ni sbb nak aku rasa suffer..suffer ke??? Whatever lah yang akan aku rasa,maybe kau salah kot..aku rasa kenal dengan kau hanya la satu permulaan untk aku kenal dunia..dan lepas berkecai nya ape yang kita bina aku rasa tu la noktah antara aku dengan kau..kau yang cipta jurang besar antara kita kan..
Hmm kenapa aku cakap benda ni satu ciptaan kau??sbb aku rasa aku kenal kau..kau org nya bukan yang simply nak mesra alam kat public..so macam pelik..lokasi yang kau pilih dekat dgn aku..mungkin ke sbb aku pernah cakap yang aku tak nak kau ade sumbody yang dekat dgn aku???hahah stupid me sbb pernah keluarkan statement 2..entah la..tapi aku sedar tentag satu perkara..bila kau buat semua ni aku rasa mcm kau sedarkan aku bahawa aku ada seseorang sebelah aku yang mmg seribu kali lebih baik dari kau..thanx god for send his love to me..aku bersyukur aku tak lagi bersama kau malah aku bersama dengan lelaki yang sering membimbing aku..alhamdulillah.
So daripada semua yang dah jadi ni aku rasa aku boleh pergi dekat satu conclusion dimana malam ni aku sedar yang sebenarnya im over it hun..segala yang indah tentang kisah dongeng kau dan aku akan aku buang dan gantikan dengan perkara 2 bahagia antara aku dan DIA. I’ll delete all about you n refresh my mind with something that is more meaningful to my life..

U= lifeless

Sofea adila

No comments:

Post a Comment