Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Friday, August 5, 2011

jeles lah

semua orang balik buka puasa dengan family..tapi aku tersangkut kat sini sorang2..gila tak best..hmm paling menjeleskan aku bila tgk few of my fren buka puasa dengan boyfren masing2 T_T.. NAK JUGAK.. sabtu ahad ni mase aku akan habis menghadap laptop je buat esaimen..stress la..rasa nak keluar,,having fun..lama sgt duduk dalam uitm ni bole jadi ape je la kat otak aku...tak best tak best tak best pftt -,-" bila la nak ade masa untuk cuti dan bersenang lenang ni..ei tak menarik lah.bukan tak bersyukur atau redha tapi manusia kadang akan rasa sepi jugak even dah deny seribu kali kan..ok dah start merepek..abaikan..

betul ke kalau kita ada hubungan jarak jauh ni menarik???

bukan ke rase cam stress sbb jarang jumpa???

bukan ke bole buat kite tak ingat pun kat dia sbb terlalu bz??

selalu nya macam tu kan..

cume manusia yang menafikan..

susah la nak buang rasa jeles..

lagi2 aku yang duduk kat tengah2 kampus ni..

dimana semua yang berpasangan dekat depan mata aku..

haihh..sakitt...sakittt..

cam ne nak cari rasa bahagia eh kat sini..

balik2 yang aku dapat rasa sunyi..

bole ke aku admitt kat sini yang aku jeles dengan kawan2 rapat aku sendiri???

jeles kenapa??

tah mungkin sbb aku nampak ade bahagia dekat diri dorang

walau dorang ade masalah dorang tetap ade somebody kat sebelah dorang,,

aku ade ape kat sini???

aku ade cermin,untuk tgk diri aku sendiri

ape2 je lah

tak de sape yang akan faham ape yang aku rasa..

mungkin dah terbiasa dibelai

bila tiba masa tangan yang membelai tu hilang

aku pun jatuh tak jumpa arah nak bangun balik

ahh lantak la,,dunia aku bukan dunia kau..

mungkin aku dah ditakdirkan sorang2 untuk face zaman remaja yang mmg ade sekali je dalam hidup..

jangan nak nasihat kalau kau pun tak pasti ape ade dalam hati aku

luar ade senyum dalam ade sendu..

sampai bila2 kau tak kan faham..

itu yang aku sangat pasti..

sofea

No comments:

Post a Comment