Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Wednesday, July 13, 2011

bodoh pergi lah

stop! berhenti ! jangan kejar aku
shuhh g main jauh-jauh..
aku tak nak kau datang dalam hidup aku..
nanti rosak semua yang aku dah plan..



sofea,
klau kau nak bangun..
kau kene rasa dulu macam mana sakitnya...
JATUH DITIMPA TANGGA..
kalau kau tak boleh tahan,
pergi mati lah dengan semua angan-angan kau.

















selamat berjaya





kepada kau perasaan jeles..berhati-hati lah sbb aku akan bina kubu yang paling kuat dalam hati aku..kalau kau nak berperang dengan aku cube dulu untuk robohkan kubu tu ok! dan untuk kau air mata..sila berada dimana kau sepatutnya berada..jangan selalu keluar dan tonjolkan diri kau..kau akn menampak kan aku sebagai seorang yang lemah.

No comments:

Post a Comment