Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Friday, July 22, 2011

...

mood :sakit gigi

malam makin larut tapi aku still tak bole tido sbb aku sakit gigi..erghh tension! hmm hisup dah kurang rumit.mungkin dah tiba masa untuk aku dapat sekelumit bahagia dalam hidup ni :) insyaallah amin~

tujuan : bercerita tentang kekasih idaman

ye,saya sedar saya sudah mempunyai kekasih hati :)..tapi hati meronta2 nak cerita tentang kekasih idaman..semua perempuan tentunya ade ciri2 lelaki yang dorang idamkan,so tak terkecuali la aku kan :) hahah :)

lelaki yang aku idamkan tak perlu lah seRomantik "seth" dalam nora elena tu,tapi cukuplah sekadar memahami aku..memandangkan aku ni yang senang berubah emosi dan selalu membazirkan air jernih kat mata aku ni,so aku sgt memerlukan lelaki yang memahami aku :)

untuk cari perfect guy mmg susah,so takpe lah kalau dapat lelaki yang bersifat sederhana..golongan lelaki pun bukan banyak zaman sekarang ni,,jadi bersyukurlah dgn apa yang ada :) aku minat pada lelaki yang berkulit cerah =_=.. hahaha (mya dan nina mungkin sdg buat muka menyampah) hmm tah tapi lelaki yang kulit cerah buat aku rasa tenang.tapi cerah je tak cukup kalau dia tak menjaga agama nya,,aku rasa lelaki yang menjaga agamanya merupakan ciri2 lelaki yang diperlukan oleh semua wanita...sbb kalau lelaki tu tak menjaga agamanya,sape yang nak membimbing kaum wanita semua kan?? so lelaki seharusnya menjaga agamanya dengan baik :)

banyak lagi ciri2 lelaki yang aku suka tapi malas nak taip sbb gigi aku makin membuat kesabaran aku mencapai tahap maximum..cuma satu,,aku sangat suka lelaki manja,,ok fine rilex,,jgn BOO aku lagi,sbb aku ade reason tersendiri..aku suka lelaki manja tapi bukan lembut..bila dia manja dgn kita,kita akn rasa mcm kita ni sgt diperlukan oleh mereka2..cube korang fikir eh,,kalau BF korang garang,,tak rasa ke macam korang tgh deal dgn KOMANDER??? tak best la garang2.. T_T..bila lelaki tu manje,automatically dia akan jadi sedikit romantik bukan??sweet2 gitu hahhaha :)hmm tapi aku tau susah nak dapat/jumpa lelaki yang manja @_@

konklusi : tak semua yang kita harap kita akan dapat,,tak salah bukan berangan untuk senyum sorang2 depan lappy :),,bersyukur dengan ape yang kita ada..but i do believe lelaki yang masa couple tak romantik and manje akn menjadi seorang yang sgt romantik and manja bila dah kawin,,insyaallah amin~

budak sakit gigi,,

sofea adila






p/s : esok nak g klinik gigi..takut T_T.. harap sgt tak kene cucuk atau cabut..bole tak nak lari rumah malam ni supaya tak yah g klinik gigi esok?? errkk~






No comments:

Post a Comment