Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Sunday, June 5, 2011

keep holding on

manusia tak lepas dari buat salah kan..hmm okay so if anyting happen pun kita kene sabar n tabah dalam tempuh segala apa yang kite lalui kan..aku tak tau kenapa aku rasa sempit padahal aku baru seminggu dekat uitm ni..aku tak tau kenapa aku rasa sesak sedangkan org lain rasa semua benda pun nampak luas..mungkin sebab apa yang aku azamkan untuk sem ni sangat besar..tapi belum sempat aku nak mulakan perjalanan untuk capai azam aku,aku dah rasa serba tak kena..perasaan hitam mula menapak dalam hati aku..hasad dengki mula bercambah dalam hati aku..errrr -_-
perasaan jeles makin menebal sehingga menutup ruang untuk aku berfikir secara positive.. KENAPA MACAM NI???? wahai segala perasaan negative jangan lah kau hadir dalam hidup aku kerana sesungguhnya kau akan menukarkan aku menjadi seorang yang berhati hitam..


aku cuba pejamkan mata bila aku melihat segala yang mengguris hati,aku cuba senyum bila kata2 tajam menusuk ke dalam hati..aku cuba berlakon seperti aku seorang yang mampu menempuh segala nya..ye mmg aku jeles tengok semua tu depan mata aku..mmg aku sedih bila apa yang aku harapkan jadi lain,mmg aku rasa nak nangis kuat2 depan kau jugak bila aku dah rasa jatuh dari tempat paling tinggi sekali.kenapa aku tersangkut kat satu dunia yang penuh dengan kasih sayang sedangkan aku rasa sangat kesepian..kenapa aku rasa diketepikan..


aku bahagia tengok kawan2 aku bahagia..tapi kenapa tiba satu masa aku rasa pedih yang teramat sangat..oh mungkin sbb aku terasa..terasa sepi makin menguasai hati aku yang kecil ini.hati aku makin rapuh..semakin hancur..semangat aku makin luntur jatuhy menjadi cecair yang tah kemana arah nya..perasaan aku makin sepi..bosan makin meninggi..oh tuhan aku mohon jangan kau ubah diriku menjadi mereka2 yang sentiasa berperasaan murung..


mungkin sekarang aku boleh berhenti berharap dan menjalani segala nya dengan perasaan yang tetap..oh untuk kau yang terasa dengan aku atau yang sedang membenci aku..yang aku boleh cakap teruskan dengan apa yang kau rasa towards aku sbb aku tak ade kuasa lagi untuk memikirkan perasaan org lain melainkan diri aku sendiri yang berdiri nya pun belum tentu boleh bertahan lama seperti mereka yang berada dalam keadaan yang stabil



rapuh dan air mata

No comments:

Post a Comment