Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Friday, May 27, 2011

penutup untuk sem 2 :)

this post special for those yang banyak mendorong aku untuk terus bergerak maju ke hadapan..terutama sekali encik izzul haq :)

sepanjang sem 2 ni banyak sgt aku belajar..pertama sekali aku belajar untuk lebih berdikari dari sem satu..aku belajar balik dari melaka ke selangor naik bus..aku belajar untuk berani pergi mana2 pun sorang2 je tak perlu berteman..and aku rase sgt abngga dengan diri aku sendiri sbb aku bole buat semua tu..aku boleh berdikari n jadi lebih berani dari sem lepas..

next,aku belajar untuk jage kesihatan dengan lebih baik..aku kurangkan minum air yang bergas n makan meggi..aku dah tak selalu skip makan n akan cepat2 makn ubat bila aku sakit..sem 2 jugak aku dapat kurangkan sakit gastrik aku n hidung berdarah..aku rase happy n lebih cergas untuk sem 2 compare dengan sem lepas..alhamdulillah~

walaupun sem 2 ni banyak cabaran,tapi i manage tu survive..thanx to you sayang :) without u kepala i dah dalam tanah kot..hehehe :) untuk sme 2 ni aku banyak menghadapi problem dengan study aku..banyak gila air mata jatuh sbb study..aku selalu rase aku jatuh paling bawah sekali dalam study compare dengan kawan2 yang lain..sedih sgt masa tu tapi dengan semua kata2 yang diberi oleh encik izzul haq aku bangun n usaha sedaya upaya untuk terus bergerak walau seberat mana pun beban yang aku harus pikul.. ~darling i love you

untuk sem 2 jugak aku banyak belajar macam mana nak sabar..macam mana nak tabah..tawakal dan berusaha dengan lebih lagi..mungkin ade hikamahnya semua dugaan aku masa sem 2..masalah study,masalah kawan n macam2 tu semua membuatkan aku menjadi seorang manusia yang lebih baik dari sebelumnya n matang dalam menjalani kehidupan..bersyukur sangat dengan semua perkara yang telah jadi dalam hidup aku..

semua orang tau kan yang result exam untuk sem 2 hari tu dah keluar..hmm walaupun aku dapat tak banyak tak sehebat kawan2 aku..but im still happy with that result..sangat2 bersyukur..thanx ya Allah~ walaupun aku paling rendah among kawan2 aku..aku tetap redha..sbb itu usaha aku..at least aku tak repeat..mungkin sem ni bukan rezeki aku untuk dapat pointer yang tinggi..pointer aku kali ni akan lebih mendorong aku untuk terus kuat belajar n terus kan usaha untuk membanggakan family aku n jugak abg yang sentiasa ade dekat sebelah aku..thanx to all :)

and the most important thing..sem 2 ni aku tak dapat kurangkan bilangan kene marah dgn abg..sgt banyak sampai tak terkira.. -_-" tak pe sem tiga ni aku akn cube kurangkan bilangan kene marah dengan abg :) wish me luck :)

thanx Ya Allah for all good moment in my life..alhamdulillah ~



goodbye 2nd sem ang hello 3rd sem :)



semoga sem 3 akan membawa segala keberkatan dalam hidup aka amin..




dia bersyukur



No comments:

Post a Comment