Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Sunday, April 24, 2011

baby i love you.

assalammualaikum..lama gila tak update blog ni..bz kan sbb skarang tgh minggu final..alhamdulillah setakat ni tiga2 paper aku still bole buat lagi..walaupun paper tu tak da la sesenag mana..sebenanye aku terniat nak update blog ni sbb nak cakap thanx dekat abg sbb banyak sgt bagi aku semangat sepanjang minggu final..abg jarang marah2 kat aku,,minggu ni sgt baik layanan abg kat aku..banyak masa yang abg luang utk aku walaupun hanya untuk mendengar cerita2 sedih aku yang sememangnya tak sedap untuk telinga abg dgr..tengah hari tadi aku down sgt untuk jumpa dgn paper account selasa depan..rasa stress sgt sbb aku tak berapa pandai bahagian account ni..so aku nangis,nangis n keep on nagis..thanx to abg sbb dia dgr n try to make me feel better..abg suruh aku bace balaik ape yang abg pernah bagi kat aku..abg suruh bangun,berusaha,bertawakal n redha,abg ingatkan aku..yang kita sebagai org islam harus ade sifat redha dalam hati..abg pesan..lepas kita berusaha kita mesti tawakal n redha dgn ape yang kita dapat..sbb kita ni manusia hanya boleh merancang dan yang menentukan hanya Allah s.w.t..hmm abg mmg seorang yang sgt positive..segala apa yang abg buat semua akan membawa kepada sesuatu yang positive..sangat senang rasa nya untuk berkongsi masalah dgn abg sbb abg akan buat aku rasa tenang n bole buat kerja kau dgn aman lepas tu..

aku bersyukur sangat dipertemukan dgn abg..bersyukur sangat setiap kali abg cakap abg sayang aku..sekurang2 nya kau tau abg ikhlas sayang dekat aku..abg sofea nak abg tau sofea sayang abg..macam sofea cakap kat abg kan malam tadi..sofea ni macam kaca then abg tanya kenapa kan,,tapi sofea tak jawab kan..sofea cakap macam tu sbb sofea rasa sofea ni macam kaca sbb sofea tak lah sesempurna berlian..abg tau kan kaca tu kalau kita tak jaga n dia jatuh dia akn jadi ape??dia kan jatuh berderai..susah nak sambung balik kan..sama macam jiwa sofea abg..so sofea perlukan abg untuk membentuk jiwa sofea sekuat mereka yang mampu untuk tempuh segala dugaan dalam hidup..

abg..walaupun kadang2 kita ade gaduh..salah faham..terasa hati antara satu sama lain..sofea harap sgt kita boleh tempuh semua tu..sofea harap kita bole tempuh semua tu untuk kuatkan lagi relationship kita..sofea sayang abg n sofea sayang relation ni..hope it will last forever,,thanx for being such a gud boyfren i love you..





ya Allah jika dia adalah jodohku,dekatlah dia kepadaku,dan andainya dia bukan jodohku jauhkan lah dia dari aku. amin~

No comments:

Post a Comment