Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Friday, March 18, 2011

oh hati tabah lah

lama gila rase nye aku tak mengupdate blog aku ni..huh..skema nye ayat..sebenanye aku pun tak tau nak mula dari mana..tapi minggu ni macam sangat susah bagi aku.aku mula rasa satu perasaan yang sunyi gila.aku rasa down,rasa give up dgn sendiri..hmm semua la..

aku cuba nak pulihkan balik perasaan aku..cube tak fikirkan segalanya, cuba bz kan diri aku, aku pandang buku tu sampai sakit mata aku sampai sakit kepala aku, tapi dia tak pulih jugak..bila hidung aku berdarah jatuh kat buku tu baru aku sedar oh mungkin aku dah tak boleh nak simpan semuanya yang aku rasa sendiri.

aku cuba cari org yang sesuai untuk aku kongsi segala berat di hati..tapi mase aku sgt perlukan mereka,, mereka terlalu sibuk menguruskan kerja yang lebih penting..terpaksa aku berundur tanam segala berat di hati supaya ianya menjadi semakin dalam.

oh hati tabahlah..aku tahu kau boleh bertahan dgn semua yang kau rasa sekarang ni..simpan lah segala rasa,simpan lah segala duka.mungkin ade hikmah di sebalik nya.oh hati tabahlah


fea

No comments:

Post a Comment