Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Friday, March 4, 2011

baby thanx a lot

ok hari aku balik rumah setelah hampir sebulan terperap dkt lendu tu..hmm tadi lepas kelas pad 170, angah ambik aku n hantar g melaka sentral..sampai je sane terus beli tiket bus MAYANG SARI.bus gerak dalam pukul 1.45 p.m..sampai kat bandar tasik selatan pukul 3 lebih kot..huhu..sampai2 terus call muhammad izzul haq..kenapa call dia??? sbb dia lah yang ambik aku kat bandar tasik selatan tu..hee seronok sgt jumpa dia tadi even jumpa tak banyak cakap sbb banyak atas motor..oh lupe nak bg tau izzul haq ambik saya naik motor tadi..ye naik motor kesayangan dia..1st time jugak nak motor dia yang laju gila tu.. :) best :) acctualy nak letak gambar motor dia tapi tak de pulak gambar hmm :( tapi takpe la yang pasti aku rase sgt best hari ni..satu benda baru yang bg aku sgt lah adventure..hahah padahal naik motor je..heee :)
i like,i like, i like :) (sedang senyum sorang-sorang)



untuk muhammad izzul haq :

thanx sbb sanggup bersusah payah amik saya kat bts tu :)..sangat rasa best hari ni even takut nak mapus mule2 tadi hahahah..bst dapat pakai helmet tu..best dapat naik moor abg tu.. :)best sbb dia abg..best,best,best,best :)


abg,abg..sofea nak bgtau ni....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


i love you
n
i really do


(^_^)


No comments:

Post a Comment