Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Tuesday, February 22, 2011

sbb saya marah dan rindu

mood : marah
sbb : kem pbsm ditunda
penerangan : ok mmg aku marah sbb sepatutnya kem tu ade minggu ni..tapi bole pulak kau nak tunda2 kan..ei sakit nye lah hati aku..sbb kau tunda kem tu la aku tak dapat balik
nanti..stress macam ni..sgt menyusahkan tau tak :(


---------------------------------------------------------------------------------------------------
huh lega rasa dapat lepas semua kat atas ni..best gila kan ade blog..semua pun boleh curah je kat blog ni :)hmm tujuan sebena aku buat post ni sbb nak cite pasal seseorg yang aku sangat sayang+rindu..lama gila tak jumpa dia..tadi mase aku main game aku pasang lah lagu kat laptop aku...tibe2 keluar pulak lagu "cancer by my chemical romance"..haii sentap aku..terus teringat kat dia..dulu dia selalu sgt nyanyikan kat aku lagu tu..sumpah rindu gila kat dia..dia mmg manusia yang paling baik lah yang aku pernah jumpa."Ya Allah..jangan lah kau jauhkan aku dari dia dan kau pelihara lah dia walau di mana pun dia berada.amin~"

mya kita rindu awak sangat2..pls take cae..awak jangan nangis2 ok..kita harap sangat awak bace post ni supaya awak tau betapa kita sayang kat awak..do take care okay mya..

lots of love..


fea

No comments:

Post a Comment