Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Friday, February 25, 2011

no second doubt !


hahaha.. :) first of all nak inform dulu kat semua..entry kali ni a bit jiwang..so for those yg tak suke jiwang geli2 mat ni..korang boleh lah abaikan entry kali ni okay :))

kenapa entry kali ni jiwang??sbb nye ialah.. aku nak meluahkan sesuatu yang lame aku simpan..aku pernah rase nak cakap depan2 dgn dia tapi aku segan.. (: "

disebabkan blog aku ni boleh dibaca oleh seluruh manusia kat dunia ni..jadi aku tak boleh lah nak mention name org tersebut..jadi aku akan memeberi name gelaran dkt dia which is mr. superman.cewah..name nak gempak je..hee :) bialah asalkan identiti dia masih menjadi rahsia :))

mule2 aku nak listkan dulu kenapa aku suka kat dia sgt2 (cewah statement xbole blah)
  • someone who is very supportive to other person
  • such a good listener
  • a good advisor
  • always care about other people
  • such a caring and gentle person
sebenanya banyak lagi..tapi aku malas lah nak list kan sbb panjang sgt..lagipun takut ade org lain pulak jatuh hati dgn SUPERMAN aku yang sorang ni,, :))

macam mane aku boleh jatuh dekat SUPERMAN aku ni???tah la..tak de reasons yang clear..tapi kat sini aku nak jelaskan la jugak..SUPERMAN aku ni manusia biasa je..walau macam2 aku puji dia,,dia tetap ade kelemahan..sbb mane ade manusia yang sempurna kan...

sama lah macam aku..aku rase aku lah manusia yang paling banyak kelemahan..contoh terbesar nye ialah..aku takut nak cakapkat SUPERMAN aku tu ttg ape yang aku rase ni..hmmm :'(
segan la... (@_@)"

oleh itu..terpaksa lah aku mencurahkan rasa hati aku ni dekat blog aku yang usang ni..aku harap gila MR.SUPERMAN AKU BACE entry aku kali ni..tapi kalau dia baca pun dia tau ke sape mr.SUPERMAN tu..hahahha sengal..

ok back to the point sofea!

so untuk MR.SUPERMAN :

terima kasih sbb selalu ade dgn saya..terima kasih sbb dgr masalah saya..terima kasih sbb selalu selesaikan masalah saya..terima kasih sbb awak selalu ambik berat pasal saya..awak sangat baik dgn saya sampai saya rasa takut untuk hilang awak..sampai saya rasa mudah sangat nak jatuhkan air mata sbb awak..sampai saya rasa sanggup tunggu awak..

mr.superman,

kat sini saya nak mengaku kat awak yang saya sangat sayangkan awak..saya selalu harap awak sentiasa berada dalam keadaan yang baik..bila jauh dgn awak saya rase berat..tapi takpe saya tau tu ujian untuk uji saya sama ada saya ni betul2 sayangkan awak ke tak..sama ade saya pasti ke tak dengan perasaan saya ni..

mr.superman,

pada hari jumaat, 25/2/2011 , (kat luar tengah hujan) (malam).. saya nak awak tau yang saya sangat yakin dgn apa yang saya rasa..yes!!! no more second doubt.. saya sgt pasti untuk kali ni..


i love you fucking damn much mr.superman






--------------------------------------------------------------------------------------------


* ok sangat lega rasa nya bila dah meluahkan segala yang terpendam :))

eh kau mmg kuat melewer kan??






=____________="


fea

2 comments: