Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Friday, February 25, 2011

mmg hari yang malang kot -_-"

ok dalam satu hari aku buat dua post dalam jangka masa yang terdekat..sbb ape sbb nak menceritakan hari aku yang INDAH.

instead of merosakkan hari org yang aku sayang.. aku rosak kan jugak mood aku untuk mengadap eco.padahal aku ade dating dgn eco selasa depan..ah g lantak lah..

pastu konon nye nak hilang kan stress so nak makan nasi la kan..pastu kat ummi ttp kat makcik depan tu pun tutup..so end up dgn makan megi yang aku tahu akan membuatkan aku melabur dua tiga jam dalam jamban nanti..

ingat kan dah takde ape lah yang buruk lagi kan..lepas makan aku relax jap..disebabkan rasa megi yang pedas tu..aku rasa cam nak makan marshmallow dgn choclate yang kak putri jual..so aku pun buka laci nak cari purse..eh takde pulak..so cari pulak kat dalam beg..ok tak de jugak..mmg tak la kan..pastu dah buang mase aku pulak cari purse..semua benda pun tak nak melekat dgn aku lah..tension kot..ok last2 aku jumpa kat bawah bantal..thanx god..sbb kalau hilang purse aku tu..insyaallah lah kan abg akan marah+bebel gila2 kat aku...

so lepas dah jumpa purse aku g bilik akak tu..disebabkan terlalu excited nak makan marshmallow tu..aku pun jalan laju2 n ketuk pintu bilik akak tu..mungkin dia tak dgr aku ketuk..so aku ketuk lagi sekali..bila dia bukak aku pulak yang terkejut pastu terhantuk kat besi kat pitu bilik dia tu.haiiiiiiiiiiiah..sakit tau tak..nasib baik tehantok kat kening je..kalau kat mata..mmg lagi tak dapat lah aku nak study eco tercinta..

disebabkan terlalu macam yang jadi hari ni..so aku dah decide nak baring je atas katil n tido..tak yah buat ape2 lagi..sbb mmg tak kan jadi pun..sedih.. t_t"



kesimpulan nya..start kan lah hari anda dgn benda yang baik..
sekian terima kasih.

(@_@)

No comments:

Post a Comment