Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Saturday, January 29, 2011

cuti mid sem

hmm tajuk cam best kan..padahal...penat..tak best..sbb ape???sbb esaimen belambak nak buat sbb naik cuti ni dah kene present..hmm tak best..tak best :( tak tenang lah cuti aku...tak leh la nak bersenang lenang..tapi walau banyak mane pun aku merungut aku kene gak buat kan..so kalau aku pikir secara positive nye...ade gak kebaikkan nye bile aku ade kerja waktu cuti ni..sbb kalau aku tak de kerja bole sakit jiwa aku sbb terlalu bosan..nak txt dgn dia..dia bz..nak keluar or jumpa mmg tak dapat lah kan...so dgn ade nye kerja ni..bole lah aku lupekan dia skit2..penat sgt hari..satu hari aku mengadap laptop ni cari bahan nak buat kerja...badan rase cam nak patah dua..sakit sangat dah pinggang ni..haih... -_-"

bila dah penat gila buat kerja aku merepek la kat blog ni..bila dah boring ber blog aku ber fb pulak bila dah bosan ber fb aku pun tak tau dah nak buat ape..so kesimpulan nye skang ni..aku merepek kat blog aku ni sengsorang sbb aku sangt boring sangat tak tau nak buat ape..dan sangat2 rindu dekat dia.. hmmm :(

fea

No comments:

Post a Comment