Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Saturday, January 29, 2011

confuse..

ok aku baru je dapat tahu tentang sesuatu perkara...perkara yang membuatkan aku fikir dua kali..patut ke aku sedih tentang hal tu atau aku perlu bia je..n move on???

cam bodo..bende dah berlalu beberapa bulan tapi aku baru tau sekarang n baru nak berfikir sekarang,,,untuk patah balik mmg tak boleh sbb banyak yang kan terasa..sumpah benda ni buat aku rase cam loser..rase cam seorang yang sangat tamak..

mmg la semuanya yang berlaku ada sebab..but still aku rase hal ni berlaku sbb salah aku...yes mmg aku yang bodoh..buat segalanya terburu2..sekarang aku tak bole nak nampak langsung positive nya keputusan yang aku buat ni..kenapa aku tak fikir semua ni dari dulu???damn!!


skang aku tak tau aku patut rase ape n fikir ape..nak nangis??mcm dah lambat sangat pulak..so aku rase solution yang terbaik skang ni..bia je benda tu hang cam tu je..tak perlu lagi aku nak amik tau pasal hal tu..bia la nak jadi ape pun..tapi aku tau kalau aku buat macam tu sebenanye akan membuat aku fikir lagi banyak pasal hal tu...hmm tah tak de benda yang bole setel kan hal ni melainkan jumpa dgn org yang berkenaan dan berbincang,,, :(


sangat takde mood untuk menulis lagi..
mungkin makan roti dgn nutella akan buat aku ok skit..


fea

t_t

No comments:

Post a Comment