Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Wednesday, December 29, 2010

oh melaka kenapa kau panggil aku...

arghhh!!!!!!!!!!
tak mau..tak mau....ape yang ko tak nak ni????
wei gile aku tak mau balik melaka lah...oh cuti..nape lah sekejap sgt..oh sem kenapa lah datang cepat sangat ni...



ok2 sofea sila kembali ke dunia yang tenang..hmm baiklah mulai hari saya akan terima kenyataan bahawa saya perlu packing brg2 saye untuk balik melaka tercinta untuk menyambung sem saya..

tinggal lagi berapa hari je untuk sem 2 mula..mak pun dah start bising2 suruh kemas barang..tapi asal aku mals eh..hmm tah lah mungkin sbb banyak kegembiraan aku dekat melaka tu hilang untuk sem dua dan sem2 seterusnya jugak...bukan nak mengade2..tapi itu lah yang aku rase...tapi aku kene move on..tak bole macam ni je terus.. sbb aku kene jgk belajar..sume tu untuk mase depan aku...so sofea mari kite list kan barang2 untuk dibawa pulang ke melaka tercinta... :) (tercinta ke)


  1. satationary.oh ini sgt penting sbb nanti aku nak belajar camne kalau takde benda ni kan..so kene la prepare lengkap2 sume stationary aku ni..ape je eh..pencil,pen,fail,buku,pemadam,pembaris,liquid paper,test pad,n lastly gan&gunting (cam barang budak tadika kan heheheh )
  2. toiletries.hmm ni mmg penting..sbb kalau takde bende ni..busuk lah aku nak g kelas nanti..hahah nanti terkenal lah aku dgn name baru iaitu "sofea si busuk"..hahah :) hm so barang utk toiletries ni,mst la ade sabun,shampoo,coditioner,pencuci muke,berus gigi dan ubat gigi..semuanya penting bagi menjamin name aku tak jadik "si sofea busuk"..hehhe :)
  3. baju&kasut..hmm ni mesti lah yang paling banyak yang aku kan bawak sbb aku suke tukar2 baju..yang kasut pulak..hee aku cube untuk sem ni tak beli banyak kasut supaya aku boleh jimat.hee ;)
hmm aku rase tu je kot..tah lah aku pun tak sure sangat ape je yang aku nak bawak sengal kan..hmm bia la..mungkin semangat nak balik melaka tu tak datang lagi..nanti bila semnagat tu dah seru aku..insyallah aku kemas barang2 aku..tapi buat mase ni aku lebih selesa membuang mase aku fikir perkara yang jauh lagi untuk aku capai...bialah kalau orang nak kate aku gila atau takut benda yang tak berasas..tak kisah lah sbb ni diri aku kan...dan aku rase buat mase ni aku je yang faham diri aku...


hmm hari ni dah 30 disember kan..so lagi dua hari nak new year,,dan lagi berapa hari je umur aku nak berganjak ke 19 tahun..wah! terasa bahang tua tu dekat aku sekarang ni..hmm..tak best betul lah tua awal2 sangat ni..plus2 birthday aku tahun ni akn disambut sorang2 memandangkan tiada nya family,cinta hati,mya,dan lia di sisi..dah la birthday aku hari 1st start kelas..so semua orang pun akn bz...dan birthday aku akn dilupakan..sungguh menyedihkan..tapi takpe lah..birthday yang ke 19 dah pun..takpe lah if takde semua orang pun..sbb saye dah besar dan saya dah matang (ye ke ??) :)







hmm aku rase aku dah perlu fikir wish list aku untuk 2011 yang akn datang ni :)




fea

No comments:

Post a Comment