Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Thursday, December 16, 2010

nadzlia senin... lieya :(


hmm ok..lagi skali aku buat post untuk lieya..membe aku yang paling aku sayang...tapi post kali ni tak kan sama macam post before ni..before ni kalau korang bace pasal lieya korang bole ketawa banyak2 kan..tapi tak kali..post untuk lieya kali akan menjadi post yang mengundang air mata..before aku sambung tulis aku nak sume orang tau yang lieya seorg yang sangat memahami aku..baik cool..n sentiasa ceria..lieya mmg membe yang tak akan aku lupe...


hmm aku start kenal lia mase hari 1st masuk uitm..kiteorg kenal kat toilet..riuh gila toilet mase tu..hehe joyah bertemu peah mmg gamat la jadi nya toilet 2..mungkin jodoh antara aku dgn lieya ni kuat..so kiteorg dapat satu kelas..bila dah satu kelas ni friendship kiteorg makin kuat la kan... (lieya i tak kan lupa kot cara kita kenal heee :) )


so kiteorg pun teruskan lah kehidupan sebagai budak part 1 kos dpa kat uitm lendu yang best cam paris tu...makan sama2..g kelas sama2,,,sume sama2 la..mandi pun sama2 (tapi lain bilik air la) heee...sampai la satu hari..lieya dapat surat untuk g interview spa..mase aku tau dia dapat surat tu n nak g interview tu..aku sedih sangat..sbb aku tau lieya akan dapat spa tu..sbb lieya mmg pandai..

tp..aku tak tunjuk aku sedih..aku support dia walaupun dalam hati aku berharap dia tak pergi..sbb aku tak nak hilang lia ..uitm lendu tak best..tak de lia...tak de la senyum dkt bibir aku...hmm :( ok skang saya menaip dgn air mata haih.. :( so lepas lia g interview tu..lia balik semula kat uitm..so kiteorg pun menjalankan kehidupan seperti biase..sampai lah final..sampai lah cuti sem...

bila cuti sem start..aku dgn tina pun balik selangor...sha balik johor..n lieya kat jasin melaka,,hmm takde ape sangat pun mase cuti..cume rindu2 je kat sume org...tibe2 satu malam ni shaliza txt aku cakap cam ni "babe lia nak pergi dah"mase bace msg tu aku cam blur..g mane???pastu aku teringat oh nak g spa...aku sedih gila mase tu..tapi aku tak nangis lagi coz lieya tak bgtau aku lagi..mungkin dia takut nak bgtau sbb aku ni ratu air mata kan...hmm tapi malam yang sama jugak aku ade masalh sikit dgn abg izzul..so aku cam stress gila..

hmm mase nak tido tu..abg izzul ade call aku..tapi aku cam tersedih pulak..so aku tak bole cakap dgn dia then aku call la lia..bila dah cal lia..mst lah dua2 pun nanges..sedih weh lia nak g spa..dah satu sem plak kiteorg same2..sha mst lagi sdh sbb lieya kan roomates dia..hmmm :(


so..sem depan tak de la lagi lieya kan uitm lendu 2..tak de la lagi lieya kat dpa 2b..hmm sedih...nye laa...


hmm tapi..ape2 pun aku harap lieya ok kat sane..hmm dah la dia dapat kat subang..hmm harap lieya bole ok dgn enviroment kat sane...lieya i nak u hati2 tau kat sane..i sayang u tau heee..joyah u mmg kawan yang best.. :)hmm take care tau..love you...

No comments:

Post a Comment