Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Sunday, December 26, 2010

akhirnya.. :)

ohhhhhhhhh ye aku gembira sbb akhirnya siap gak meng"edit2" blog ni heee :)
aku pilih layout ni sbb dinosaur die comel sgt2..kecik je..colourful lak tu..
eii geram sbb comel sgt heee :) (tak leh control perasaan)
hmm ape lagi yang aku buat??
oh aku ade letak gamba incik ayah dan emak..
incik abg,angah,&akak
dan tidak lupe gamba itu incik sayang heehee (ketawa gedik)

buat mase ni aku mmg sgt addict utk menulis dekat blog..
kenapa???
sbb aku tak tau nak membebel kat sape dan...oleh itu ...
aku ambik keputusan untuk membebel sepuas hati kat "belog" ini hee :)
memandangkan belog ini sentiase bersama2 aku waktu aku sedih n happy...
aku pun menaik tarafkan belog aku ni dgn menukar name belog ni...
kalau dulu name belog ni "sebuah kisah klasik untuk masa hadapan"
sekarang aku dah tukar name belog ni kepada"soulmates"
kenapa soulmates??
sbb belog ini sentiasa faham aku dan ade dgn aku waktu aku sedih n happy..
awwww!!! i like... hahahahh (sekali lagi tak bole control perasaan)



jadi...enjoy reading my lovely belog okay :)
hee sayang semua orang lah hari ni :)
(mood bertukar menjadi gedik akibat terlalu excited dgn perubahan belog sendiri)
hahahhah =p
fea



No comments:

Post a Comment