Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Friday, November 5, 2010

meluahkan yang terpendam???






ok csc 253 baru je habis..wah mmg sgt gembira sbb sem dpn subjek 2 dah takde..bgs berambus kau dari hidup aku ok..hahahha tapi mmg sgt rela pun ko berambus dari hidup aku... hhahaahha (gelak jahat) disebabkan sgt gembira (ceh macam la final dah habis padahal pad dgn mgt menunggu)aku terase nak meluahkan idea2 basi dalam otak aku ni..dan sangat la rasa mahu mengutuk seseorg yang sangat banyak buat aku ketawa bila dgn dia..korang rase sape???? hahah for sure la lia..nadzlia bt senin hahhaha.. haha tgk gamba kat atas tu..yang sengal2 2 lia la..yang cantik tu aku hahha (perasan gila)..jgn tanya pasal gamba lipas danangsa tu..korang bace dulu ok :)...lia bersedia la..here i come :)


ok mule2 sekali aku nak describe ttg lia ni...dia ni selalu bajet hebat..bajet cool..tapi sebenanya..dia sangat la lembik..ok ape sbb aku kate dia macam tu..korang teruskan membaca ok..jangan boring sbb lia mmg seorg yang special...tak ya kenal dia..korang bace je pasal dia dah bole buat korang rase die ni sangat kelaka hahhha :)lia sangat selalu demam..siap demam teruk sampai dapat mc 5 hari..aku yang kurus cam playwood ni pun jarang demam...sha yang manje tu pun baru sekali je demam..so lia mmg sgt lembik..lia gak sangat clumsy..sepanjang sem satu ni macam2 dah jadi kat dia... ok tgk eh list kesalahan lawak yang dia dah buat...


1) lia banyak kali sangat terjatuh,,kat tangga fakulti..kat tangga blok..n kadang2 kat jalan yang rata..dan lia hanya pakai flat...bkn nye kasut tumit tinggi..

2)lia selalu clumsy mase makan...pernah sekali tu tudung dia masuk kat dalam mangkuk mihun tomyam..mase mmg lawak gila sengal kan...masa makan lia tak pernah kesah pasal tudung dia..cam minah indon pun dia rilek lagi..comot jgn kate la kan hahahahah lawak gila la.. :)

3)lia sangat lambat bersiap..kalau nak g kelas 2 hari2 la aku kene tggu dia...pastu dalam kelas tak sampai satu jam dah ngantok..babe..ngantok la..u ade tisu tak ade air tak..pastu dia basahkaan tisu tu dgn air n letak kat mata dia..lawak tahu tak mase tgk..heee :)


4)lia ni mmg clumsy..dia pernah tinggal kan purse dia kat dalam dewan exam lepas exam dah habis..thanx god dewan tu tak kunci..kalau tak habis la ko lia hahahaha..n baru2 ni lia hilang akt matrik...hahahahah lawak gila..dah la musim final kot tak pasal2 kene jmp pak guard wat report..melayang duit dia 30 hinggit nak buat kad matrik baru hahhaha



5)yang paling lawak kat lia kan suara dia hahhah melewer gila la hahahah..siap sengau lagi..tak tahn tahu tak dgr dia cakap...dgn cermin mata dia 2 lagi hahahah..lawak gila tahu tak..kalau datang gila dia..sukati je nak nyanyi lagu hindustan la..lagu korea la kuat2 time org study..paling tak tahan kalau dia nyanyi lagu dangdut hahhahha (di atas bangku dari bambu) hahahah :)
hahah lawak kan li ni sengal kan..

mmg tak bole la nak cakap pasal dia ni..mase aku ngah tulis ni pun aku gelak sorang2 cam gila..sume sbb penangan dari lia la..ok next nak cite pasal blog lia..cam aku jgk..lia pun ade die nye blog sendiri yang aku yakin dia pun ngah kutuk aku..hahahah tak pe la lia i redha hahahh..blog lia kan sangat padan la dgn dia..pinky2 you..hahahah siap background lagu perfect two lagi tu ahhhahaa lawak gila la..dari malam tadi lagi aku bahan dia...tak pe la lia i tau u dah berubah jadi girly2 ni hahhahaha geli aku tahu tak ahahah jahat gila kot i,, :) so sape yang rase nak usha blog dia bole ja amik dia nye url ni...



http://nutzlieya.blogspot.com/ (sori lia hahahahah i dah cakap i betul2 nak kenekan u kan )


tapi...disebalik ke serabutan lia ni...ade jgk yang bgs nye lia ni...lia adalah penyelamat lipas untuk aku sha tina kak d n kak iqa..dia bole pegang lipas tu macam tu je hebat kot..dia tak takut benda2 camtu..yang dia takut gila cume angsa kat tasik depan kolej kiteorg ni..tah ape2 la lia ni kan ahhahahha...lia ni gak pandai..aura 4.o dah terasa2 dah ni..bahang2 dia dah rase dah hahahaah (jgn marah eh lia)..


best kan lia..hahahah lawak tahu tak...
tapi lia sem depan tak tahu la dia ade lagi ke tak sbb dia dapat tawaran spa..ohh..so sad...nanti takde la org... nak buat aku ketawa tgk dia lagi...hmmm..so post ni sgt khas utk u lia..hahaha love u so much la bebeh hahhahaah :) bole ke???


hahahah
lia no hard feeling eh dgn post ni hahhahaha :)
sori der i rase nak kutuk u la..tak bole nak buat ape dah hahhah :)
sayang u lebih la kawan pertama kot kat lendu ni :)


*wink wink *
lia i love u der

sofeaadilahmadshahrin

No comments:

Post a Comment