Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Friday, October 29, 2010

sterss gile..

ok fine aku tau la aku salah kan..tapi ko jgn la nak letak semua kat bahu aku..agak2 la aku perempun kot..ko ingat aku heartless???weh ko tau kan pura2 2 mmg aku..tapi kau buat2 tak faham kan..sumpah stress gilaaaaaaaaaa!!!bukan ke hal tu antara aku dgn die..ape kate kalau aku setel dgn dia je..ok fine mmg aku dgn dia dua2 jenis suka pura2..so what g lantak la kan..ko tau tak aku serabut..ko tau tak bell aku cam hampeh gile tadi..suke la ko kan...ok mungkin dia lagi teruk tapi tah la aku tak tau nak cakap camne..benda sebenanye kecik je tapi dah jadi melewer2 macam ni..hmm rilex la..setel la lepas final...serabut la time2 cam ni nak cakap hal ni..semua kau nak stalk..ape kes??hadui aku pun nak privacy gak...bile dah jadi camni aku la yang kene jage semuanya..aku la yang nak cover semuanya..susah la weh..korang sedar tak aku banyak gado dgn dia sbb korang..break dgn dia sbb korang sedar ke tak haa!!!tah mmg aku tak leh nak sabar dah mmg aku je la yang kene..aku je la yang nak jage semuanye..habis hati aku ni??sape nak jage hmmm??bole bgtau sikit...haish..betul2 mencabar kesabaran aku kot...ahhh stress =_=""



kepada yang membaca saya minta maaf atas bahasa yang agak indah ini..
tapi sesuatu yang sangat stress dah jadi kat saya...
saya perlu kan ketenangan..dan perlu meluahkan dkt orchid saya..



mood :sangat nak dgr lagu pocket ful of sunshine




sangat berharap semua ni berhenti hari ini..

No comments:

Post a Comment