Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Tuesday, October 19, 2010

hmmmmm..

boring boring dan boring
lapar lapar dan lapar..
tapi tak confuse kan..tah merepek..
ok stop sile balik kepada tujuan anda utk menulis disini..

final dah nak dekat..tak best sbb sem satu dah nak habis waaa sdh sdh dan sdh,,boleh ke eh rase macam 2 hahah...hmmm malas nye nak bace buku..bestnye kalau bole duduk kat rumah ketawa dan ketawa kan...



smalam sangat best hahahha..thanx to himm :) mr.amin :) sbb die yang sangat memahami..die dah bawak aku dapatkan ape yang aku sangat nak..wahahahhah sangat best..sangat rase puas hati..thanx ya kamuuu :)


smalam dapat kenal dgn adik amin..wah die sangat lagi matang dari amin..bole ke eh cakap cam tu hahhah belasah je la kan ..blog aku lagi pun...hmmm...tapi 2 sume smalam hari ni aku dah ter stuck kat uitm lendu ni...haish rase macam dalam penjara pulak..tak best..


smalam gak aku pegang sally hahhaha...first time kot pegang kucing.. sangat geli..hahahah bulu2 yang sangat banyak..tapi lembut je...sally sangat comeell sangat gebu n mata die sangat galak..no wonder la amin sangat sayangkan die..tapi walau cam ne pun aku ttp takut dgn kucing...


ok next is sesi menenangkan hati sendiri...ape je eh..oh jgn slalu sdh sngat ok..jangan fikir jangan rase tak pasti..jangan fikir utk kali kedua..ape yang dah buat itu lah sampai bila2...ok???hmm mcm mane eh nak buat diri kita org lain tak bole bace..atau tak bole PREDICT????..ahhh lantak la kalau org bole predict pun asal kan die tak tahu ttg satu benda itu kan...ok dah stop,,sebelum merepek dgn lbh lanjut....



kalau lah ade mcd mmg tebaik kan..lendu ni ***** la tak best arghhh...hmm dah tak tau nak menulis ape lagi sbb semuanya telah aku luahkan kat sni...jiwa dah kosong..perot for sure lah kosong,,,sangat lapar dan boring..katil pun dah panggil...so tido dlu la eh... :)



sofeaadilaahmadshahrin
eh awak thanx eh
*wink wink*




No comments:

Post a Comment