Single is not a status. It's a word that describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others

Friday, August 27, 2010

homesick =_= '

mmg tak best pun kalau lame2 stuck kat stu tempat yang sangat mundur..sangat jauh dari tmpt bus..takde lrt ktm mahupun monorel...mall yang sangat jauh fast food yang sangat jauh aduh ape ni..yang paling parah bila jauh dari rumah..hmm mmg tension pn kalau 2 bulan tak jmp mak ngan ayah,,hadui..rndu gak dkt kakak angah n abg...walaupun mereka selalu buat aku menjerit geram dgn dorang yang kuat membuli aku..tapi aku tetap rndu dorang..hmm terutama akak si gemok 2,,hari ni angah akak n abg sume bukak puase kat rumah,,aku je tak de..touching betol la..hmm sdh tau..dah la stress kat sini..sume keje aku tak bole nak manage dgn betol..banyak keje yg dibuat last minit..dan hasil nye faham2 la kan..semua benda yang aku buat mesti berakhir dgn airmata..huh minggu dpn minggu last kat sni pastu cuti 2 minggu..tapi minggu dpn penuh dgn test la ape la..aduh..sangat la stress bile pk....ohhhhhhh si orchid aku amt perlukan kan dia waktu2 mcm ni..ye dia yang bernama azri..dia yang menenangkan,, ahhh rndu..kusut..kacau..serabut dgn semuanya..
oh si orchid dan azri fahamlah bahawa saya amat rase sunyi dan kosong..aku mahu pulang ke rumah dan tenang...ohhh aku stress..


rndu..

No comments:

Post a Comment